اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 23 مرداد 1391 / کد مطلب: 3335 / نظرات: 0


پیست موتور سواری سبزوار تخریب شد


تخریب پیست موتور سواری سبزوار در کنار استادیوم ۱۵ هزار نفری سربداران واقع در توحید شهر بازتابی در خارج از گود بخش خبری ۲۰:۳۰ شبکه دو سیما داشت.

در این گزارش علی اصغر مولایی رئیس هیات موتور سواری و اتومبیل رانی سبزوار از عملکرد اداره ورزش و جوانان بخاطر تخریب این پیست به شدت انتقاد کرد و گفت: بدون هماهنگی با هیات، سرپرست اداره ورزش و جوانان اقدام به تخریب پیست نمود و با این کار باعث سرگردانی موتور سواران شهرستان شد.

وی افزود: برای ایجاد راه ورودی برای استادیوم پیست خراب شد که می شد راه ورودی را از سمت دیگری احداث نمود و اگر قرار بود پیست تخریب شود اداره ورزش بایستی پیست جایگزین برای موتورسوران ایجاد می کرد سپس اقدام به تخریب آن می نمود .

اما معاون توسعه و تجهیز فضاهای ورزشی وزارت ورزش و جوانان در سوال خبرنگار خارج از گود عنوان نمود این پیست در مجموعه استادیوم ایجاد شده بود و بایستی تخریب می شد و ما درصدد ایجاد یک پیست دیگر برای موتور سوران سبزوار هستیم.

گفتنی است بعد از خبر صرفا جهت اطلاع در خصوص آبفشان روستای نهالدان این دومین بار است که مشکلات شهرستان سبزوار از طریق خبرنگار دفتر خبرصداو سیما در بخش های خبری پرطرفدار صداو سیما منعکس می شود.منبع: صبح سبزوار





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.