اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 18 شهريور 1391 / کد مطلب: 3601 / نظرات: 0

امام جمعه خوشاب :


وظیفه ما پاسداری از اهداف شهدای 17 شهریور است


وظیفه ما پاسداری از اهداف شهدای 17 شهریور است  امام جمعه خوشاب گفت : ما وارثان انقلابی هستیم كه حاصل فداكاری های شهدای 17 شهریور و دیگر شهدای انقلاب است. 
  
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام محمد صاحبی در خطبه های نمازجمعه وحدت آفرین این هفته خوشاب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 17 شهریور افزود : وظیفه ما زنده نگه داشتن این روز و ادامه دادن راه و پاسداری از اهداف این شهداست.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره پیام رهبری در اجلاس غیر متعهدها و پیامدهای این اجلاس گفت: برگزاری این اجلاس در ایران پاسخی محكم بر یاوه گویی های دشمنان بود.

وی همچنین به پیام مقام معظم رهبری در اجلاس نماز اشاره كرد و گفت در این پیام آمده است : همه تلاش های فرهنگی ، هنری ، و برنامه ریزی های آموزشی باید در راستای رونق روز افزون نماز در بین مردم به ویژه جوانان طراحی و اجرا شوند.

وی ادامه داد : بی شك دستگاهای متعدد امور فرهنگی و آموزشی و صدا سیما و دست اندكاران اداره مساجد بیش از دیگران باید احساس مسوولیت كنند.

وی از نماز جمعه به عنوان یكی از بركات انقلاب نام برد و گفت: در قرآن كریم نسبت به ادای نماز پر فضیلت جمعه تاكید بسیار شده است.

امام جمعه خوشاب با دعوت از همه مردم برای شركت در این اجتماع سیاسی و عبادی گفت : نماز جمعه بزرگترین اجتماعی است كه دشمنان از آن بسیار وحشت دارند.

حجت الاسلام صاحبی با اشاره به شهادت امام صادق (ع) و تسلیت به همه مسلمانان افزود : راه اندازی هیاًت عزاداری و سینه زنی در روز شهادت ائمه (ع) تعظیم شعائر اسلامی است .

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.