اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 2 مهر 1391 / کد مطلب: 3746 / نظرات: 0


صبحگاه مشترك نیروهای مسلح در جوین برگزار شد


     
جوین - به مناسبت هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترك نیروهای مسلح روز یكشنبه در جوین برگزار شد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی استانداری خراسان رضوی در این مراسم گفت: حالت بازدارندگی ، آمادگی نیروها ، اتحاد و انسجام ملی و رهبری از مولفه های پیروزی در یك جنگ سخت است .

سردار محمد غفاری افزود : هریك از این مولفه ها می تواند در عدم پیروزی تاثیر گذار باشد به عنوان نمونه دشمن با طرح قومیت ها در واقع انسجام ملی را نشانه می گیرد كه ما در ایران اسلامی شاهد آن بودیم.

وی در بحث آمادگی گفت : در جنگ تحمیلی كه از 31شهریور 59 شروع شد عراق با 12لشگر، پنج تیپ و 10تیپ گارد توانست در هفته اول جنگ 15شهر را از پنج استان كشورمان را تصرف كند كه دلیل آن عدم آمادگی ایران اسلامی بود.

وی اظهارداشت : آنچه ما را در جنگ جنگ تحمیلی به پیروزی رساند ، رهبری الهی امام (ره) ، انسجام ملی و آماده شدن و ایثار و دلاور مردی همه قشرها بویژه جوانان سلحشور در برابر دشمن بعثی بود.

وی گفت : اكنون بحث جنگ هوشمند مطرح است كه تركیبی از جنگ سخت و نرم می باشد كه نمونه آن را می توان در افغانستان مشاهده كرد.

وی افزود : آنها در این جنگ از طرفی مردم را با هواپیماهای بدون سرنشین می كشند و از سوی دیگر با انتشار 400روزنامه در كابل و دهها ماهواره دیگر اقدامات آمریكا را مفید جلوه می دهند تا مردم افغانستان تصور كنند كه آمریكا ناجی آنهاست.

سردار غفاری در پایان به آمادگی نیروهای مسلح كشورمان اشاره كرد و گفت : دشمنان می دانند كه ایران اكنون قدرتمند است و نمی توانند مانند جنگ تحمیلی این كشور را آماج حملات خود قرار دهند. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.