اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 5 شهريور 1390 / کد مطلب: 380 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن /


کارکنان دولت باید در حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای نظام تلاش کنند.


کارکنان دولت  باید در حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای نظام تلاش کنند امام جمعه بخش داورزن گفت : کارکنان و مسئولان در دولت فقط به ورود و خروج دقیق خود به ادارات حساس نباشند .
حجت الاسلام والمسلمین" محمود مداحی "در جمع کارکنان ادارات بخش داورزن  افزود : باید مسائل اعتقادی ، دینی و اجتماعی مردم هم برای آنان مهم باشد .
وی در بخشي از سخنانش با اشاره به شیوع خطر وهابیت و عرفانهای کاذب در سطح کشور گفت : تک تک کارکنان دولت به عنوان نماینده این نظام باید در حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای نظام تلاش کنند.
وی تصریح کرد : باید کارکنان دولت افق دید خود را نسبت به جامعه بالاتر برد ه و خوراک فکری و اعتقادی مردم را فراهم آورند .
اين مسئول  در ادامه از برنامه ریزی در فعالیت های مسئولان به عنوان یک پیش نیاز یاد کرد و   گفت : مسئولان در ادارات باید به صورت مدون و دقیق و با به کاربردن تمام پتانسیلهای خود در جهت حل مشکلات تلاش کنند.
وی یکی از معضلات برنامه ریزی را ایهام و کلی ویی برنامه ها یاد کرد و گفت : مدیران و مسئولان باید پیش بینی حوادث غیرمترقبه در حیطه فعالیتهای خود را داشته باشند .
امام جمعه داورزن در ادامه اقدامات فرهنگی در سطح بخش را بسیار مهم دانست و گفت : با رایزی های انجام شده با دفاتر آیات عظام در مشهد و قم بیش از 4200 نسخه قرآن و کتب ادعیه بین 80 مسجد در روستاهای بخش توزیع شده است .
وی پیگیری مطالبات به حق مردم را از وظایف امام جمعه دانست و گفت : در  راستای کمک به مسئولان بخش داورزن در حل مشکلات مردم بیش به تمام ادارات کل در شهرستان و مرکز استان مراجعه حضوری داشته و از نزدیک با مسئولان  استان به تبادل نظر پرداخته ایم .
وی ابراز امیدواری کرد تا مسئولان و کارکنان دولت در راه تعالی و پیشرفت کشور از هیچ اقدامی فرو گذار نباشند . 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.