اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 26 آذر 1391 / کد مطلب: 4677 / نظرات: 0


تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار به لیگ دسته یك كشور صعود كرد


تیم هندبال ثامن الحجج ع سبزوار به لیگ دسته یك كشور صعود كرد    سرمربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت: این تیم با كسب عنوان نایب قهرمانی جواز حضور در رقابت های لیگ دسته یك باشگاه های كشور را به دست آورد.
 به گزارش سبزوارپیام 'حمید ربانی كیا' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار در مسابقات هندبال لیگ دسته دو باشگاه های كشور موفق به كسب عنوان نایب قهرمانی شد.

وی اظهار داشت : تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع)سبزوار روز گذشته در دیدار نهایی نتیجه را 25 بر 23 به تیم كازرون واگذار كرد و با كسب مقام دوم این مسابقات جواز حضور در لیگ دسته یك هندبال باشگاه های كشور را به دست آورد.

او با بیان اینكه تیم ما با بهره گیری از بازیكنان بومی دارای میانگین سنی 18 سال بود اظهار داشت: این افتخار بزرگی است كه با این جوانان و نوجوانان توانستیم در برابر تیم های بزرگی كه سابقه حضور در لیگ برتر و لیگ دسته یك را دارند جواز حضور در لیگ دسته یك را كسب كنیم.

'ربانی كیا' با اشاره به بهره گیری سایر تیم ها از بازیكنان غیربومی و سرمایه گذاری آنان برای پیروزی در این رقابت ها افزود: تیم هندبال ثامن الحجج (ع)سبزوار توانست تمام بازی های دور رفت را با پیروزی پشت سر بگذارد.

وی گفت: مسابقات لیگ دسته دو هندبال باشگاه های كشور با شركت 11 تیم در قاینات برگزار شد كه پس از قرعه كشی، مسابقات در دو گروه پنج و شش تیمی پیگیری شد كه سبزوار در گروه پنج تیمی قرار گرفت.

در این مسابقات تیم هندبال شهدای كازرون به مقام قهرمانی رسید و تیمهای ثامن الحجج (ع) سبزوار و طلای سرخ قاین به ترتیب دوم و سوم شدند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.