اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 19 شهريور 1390 / کد مطلب: 477 / نظرات: 0

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي سبزوار/


دفاع مقدس بزرگترين فراز تاريخ انقلاب اسلامي بود


دفاع مقدس بزرگترين فراز تاريخ انقلاب اسلامي بود  رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت : دفاع مقدس بزرگترین فراز تاریخ انقلاب اسلامی بود که دنیا را در مقابل عظمت مردم و نظام اسلامی شگفت زده کرده است .
به گزارش  روابط عمومی این اداره  " مجید عسکری "  در اولین نشست برنامه های کمیته فرهنگی و هنری هفته دفاع مقدس اظهار داشت  : بایستی در بزرگداشت هفته دفاع مقدس برنامه ریزی کنیم .
 وی با اشاره به اهمیت دفاع مقدس در استحکام و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد  با مشارکت ، حضور گسترده مردم و با تکیه بر افزایش سطح آگاهی مردم بتوانیم با اهداف و نتایج پیش بینی شده در پاسداشت آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس دست پیدا کنیم .
 رییس کمیته فرهنگی و هنری هفته دفاع مقدس سبزوار  برگزاری نمایشگاه کتاب با محوریت موضوع دفاع مقدس و  اکران فیلم با موضوعات دفاع مقدس در سینما بهمن توسط اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سبزوار و موسسه فرهنگی و هنری انتظار قائم (عج) ، ارسال پیامک با موضوع دفاع مقدس - جملات وصیت نامه شهدا وبیانات مقام معظم رهبری توسط اعضای کمیته فرهنگی وهنری و کانون های فرهنگی وهنری مساجد را از جمله برنامه های این کمیته در هفته دفاع مقدس عنوان کرد .
" عسکری " انعکاس فعالیت ها وبرنامه ها در سایت ها وخبرگزاری ها توسط اعضای کمیته فرهنگی وهنری و کانون های فرهنگی وهنری مساجد ، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع خاطره - عکس - شعر و کتابخوانی ،پخش فیلم با موضوع دفاع مقدس از تلویزیون شهری واقع در شهر بازی و نمایشگاه کتب دفاع مقدس در کتابخانه های پارکهای شهرستان توسط اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سبزوار و سازمان پارکها وفضای سبز را از دیگر برنامه ها عنوان کرد .
 این مسوول  چاپ نشریه سرسنگ (ویژه نامه دفاع مقدس ) ، ارائه متون مربوط به فرهنگ دفاع مقدس برای استفاده در سایت های فرهنگی ، برگزاری مسابقه داستان نویسی ترکش کلمات با موضوعیت دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه از آثار شهدای هنرمند و تقدیر و تشکر از رزمندگان هنرمند دفاع مقدس ادارات و دانشگاهها را از دیگر برنامه های این کمیته  دانست .
وی تقدیر  از رزمندگان دفاع مقدس ادارات و دانشگاهها با رویکرد فرهنگی وهنر، اعزام روحانیون و راویان دفاع مقدس به مدارس ،مساجد با رویکرد فرهنگی وهنری، دیدار با خانواده معظم شهدا با رویکرد فرهنگی وهنری ،برگزاری مراسم شبی با قرآن با حضور قاریان برجسته به یاد شهدای هشت  سال دفاع مقدس ، برپایی نمایشگاه هنری (عکس - نقاشی ) در سطح مدارس ، اجرای نمایش با محوریت دفاع مقدس را از دیگر برنامه ها برشمرد .
وی برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی ، غباروبی مزار شهدا ،برگزاری همایش نقش و جایگاه مسجد در دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه روزنامه ها و نشریات دفاع مقدس را از برنامه های هفته دفاع مقدی عنوان کرد 0





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.