اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 8 دي 1391 / کد مطلب: 4819 / نظرات: 0

هفته پنجم لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های كشور


تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار مقابل 'ذوب آهن اصفهان ' به پیروزی رسید


تیم ثامن الحجج ع سبزوار مقابل ذوب آهن اصفهان  به پیروزی رسید      در هفته پنجم دور رفت از سری مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های كشور ، تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار مقابل حریف خود 'ذوب آهن اصفهان ' به پیروزی رسید.
  

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، در این بازی كه امروز در محل سالن هندبال سربداران سبزوار برگزار شد، تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار ، ذوب آهن اصفهان را با نتیجه 22 بر 15مغلوب خود كرد.

نیمه نخست این بازی تیم بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار با اختلاف دوگل و نتیجه 11بر 9 پیروز میدان بود.

سرمربی تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) درباره این بازی گفت: با توجه به اینكه بازیكنان همه جوان بودند هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

' ناهید غارسی ' افزود : البته در نیمه اول این دیدار بازیكنان ثامن الحجج (ع) سبزوار در حد خود ظاهر نشدند و اكثر توپ ها بی هدف به فضا می رفت و آنچه كه مدنظر ما بود انجام نشد ولی در نیمه دوم با صحبت هایی كه انجام شد این مشكل برطرف شد.

وی در خصوص چهره های شاخص دیدار گفت : اگر در این دیدار بخواهیم برترین بازیكن را انتخاب كنم بدون شك تمامی بازیكنان را در نیمه دوم دیدار به عنوان بازیكن برتر گزینش می كنم زیرا در این بازی از تمامی بازیكنان رضایت كامل دارم.

وی افزود : تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار پس از 45 روز تعطیلی بازی های لیگ برتر ، دیدار با ذوب آهن را برگزار كرد كه این كار با كمی سختی مواجه بود.

او اظهار داشت : خوشبختانه با برنامه ریزی و هماهنگی هایی كه با بازیكنان در تمرینات انجام شد توانستیم به نتیجه خوبی دست یابیم.

تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) پانزدهم دی ماه جاری میزبان نماینده هندبال استان آذربایجان شرقی خواهد بود. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.