اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 16 دي 1391 / کد مطلب: 4923 / نظرات: 0


محسن کاوه: سال آینده هم در ثامن خواهم بود


محسن کاوه: سال آینده هم در ثامن خواهم بود سرمربي تيم کشتي ثامن‌الحجج(ع) سبزوار گفت: از فدراسيون کشتي و کميته‌ انضباطي مي‌خواهيم تهمت‌هايي که به تيم ثامن وارده شده را به صورت خاص رسيدگي کنند.

به گزارش سبزوارپیام، محسن کاوه در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار کرد: صحبت‌هايي که در خصوص ارتباط خاص آقاي طالبي و داوران با تيم ثامن شده مصداق تهمت و تشويش اذهان عمومي است و اگر اسم از تيم ما برده شده ما مجبوريم که شکايت و پيگيري کنيم.

وي افزود: اين صحبت‌ها واقعا خوب نيست و اين چه حرفي است که به ما و آقاي طالبي نسبت مي‌دهند. اين که طالبي در سبزوار در پر قو خوابانده شده خنده‌دار است! سبزوار يک هتل دارد که در مسابقات هم تيم ما، هم حريفان و هم داوران در آن اسکان پيدا مي‌کنند و زشت است که به ثامن چنين تهمتي زده مي‌شود. طالبي و تيم داوري مسابقه فينال، در سه کشتي تيم ما حضور داشته و همين تيم داوري در جويبار و ساير شهرها هم داوري کرده‌اند، ضمن اينکه خود آقاي طالبي شخصا نياز مالي ندارد که بخواهد با تيمي يا کسي ارتباط خاصي داشته باشد.

کاوه ادامه داد: تيم ما حتي اندازه سر سوزني از کسي حمايت‌ مالي خاصي نکرده و نمي‌دانم از نظر آقايان در سبزوار چه اتفاق خاصي افتاده که اين حرف‌ها زده مي‌شود. از فدراسيون مي‌خواهيم که قاطعانه رسيدگي کند.

سرمربي تيم قهرمان ليگ برتر کشتي آزاد درباره حواشي ايجاد شده در مسابقه فينال، خاطر نشان کرد: در بحث داوري وزن 74 کيلوگرم به نظرم راي داور قانوني بود چون گريز از فن صورت گرفت و امتياز بايد به کشتي‌گير ما داده مي‌شد. بايد قبول کنيم که داور حرف اول و آخر را مي‌زند و حتي حق تيم ما ضايع شد چون وقتي کشتي‌گير پرسپوليس از تشک بيرون رفت بايد ديسکاليفه مي‌شد و بعد از اعتراض آن‌ها يک امتياز به کشتي‌گير ما داده مي‌شد که اين اتفاقات هم نيفتاد و در واقع حق ما ضايع شد.

وي ادامه داد: در کشتي 96 کيلوگرم هم مورد خاصي نبود که بگوييم مشکوک بوده، ضمن اينکه بعد از اخراج مربي حريف او نبايد به کنار تشک مي‌آمد، اما متاسفانه اينجا هم به قانون بي‌توجهي شد و باز حق تيم ما ضايع شد.

کاوه با اظهار رضايت از کشتي‌گيرانش در فينال گفت: از کشتي‌گيرانم راضي هستم تنها در دو وزني که باختيم کمي از نظر روحي کشتي‌گيرانمان مقابل خارجي‌ها مشکل داشتند. البته بهنام احسان پور کشتي‌گير بسيار خوبي است که در آينده از او کشتي‌هاي خوبي خواهيم داد و اميني هم يک اشتباه تکنيکي کرد که شکست خورد. معصومي هم براي فينال کاملا آماده بود هر چند که هادي در نيمه نهايي بسيار عالي کشتي گرفت و تقوي هم با حضور در ليگ دوباره احيا شد.

وي ليگ امسال را مسابقات خوبي دانست و تصريح کرد: چهار تيمي که از ابتدا به نظر مي‌رسيد به نيمه نهايي راه يابند از گروه‌ها صعود کردند و تمام اين چهار تيم شخصيت قهرماني داشتند که خوشبختانه بچه‌هاي ما بهتر کار کردند و توانستند قهرماني سال گذشته را تکرار کنند.

کاوه همچنين درباره فشردگي مسابقات ليگ اظهار کرد: به اين فشرده برگزار شدن ليگ هم اعتراض داشتند، اما وقتي در جلسات فدراسيون همه تيم‌ها حضور دارند و اين مساله را قبول مي‌کنند ديگر اين اعتراضات معنايي ندارد و اين که چون ليگ فشرده و بد برگزار شده باعث شود تيمي روي سکو نرود کار اشتباهي است. چون تيم‌ها از ابتدا اين شرايط را قبول کرده بودند، ضمن اين که بايد قبول کنيم که خود تيم‌ها با دير حاضر شدن براي شروع مسابقات زمان زيادي از برگزاري ليگ را گرفتند.

سرمربي تيم کشتي ثامن الحجج(ع) سبزوار در پايان درباره ادامه فعاليت‌هايش گفت: مسئولان موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج (ع) سبزوار علاقمند به حضور در ورزش به خصوص کشتي هستند که اگر عمري باشد سال آينده هم با اين تيم همکاري مي‌کنم، ولي فعلا بعد از ليگ در سالن تمرين خانه کشتي منطقه 11 مشغول تمرين دادن جوان‌ها هستم.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.