اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 27 فروردين 1392 / کد مطلب: 5761 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار سبزوار:


دانشگاه آزاد سهم مهمی در توسعه‌ تحصیلات تكمیلی كشور دارد


دانشگاه آزاد سهم مهمی در توسعه‌ تحصیلات تكمیلی كشور دارد      معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوارگفت :دانشگاه آزاد اسلامی، سهم مهمی در توسعه‌ تحصیلات تكمیلی در كشور دارد.
    به گزارش امروز روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار،مهندس قاسم شعبانی در نشستی با هیات امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار ،اظهار كرد:دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به نظام و مردم بوده و افتخاری بزرگ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

وی با تقدیر از همه‌ مسؤولان و دست‌اندركارانی كه در شكل‌گیری این مجموعه‌ تلاش كردند، افزود: شروع كار دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان از مدارس آموزش و پرورش و با تحمّل مشقت و مصائب فراوانی همراه بود.

وی افزود: امروز دانشگاه آزاد اسلامی را یك نهاد تنومند آموزشی می‌دانیم كه سهم مهمی در آموزش عالی كشور و توسعهی تحصیلات تكمیلی دارد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار نیز در این دیدار با اشاره به پیشرفت‌های علمی و پژوهشی كشور در سال‌های اخیر گفت: بدون شك، سهم این دانشگاه در این مقوله اگر بیش از سایر مراكز آموزشی و پژوهشی نباشد، كمتر نخواهد بود.

دكتر غفوری‌نژاد، تعمیق مسائل فرهنگی و تقویت بُعد آموزشی و پژوهشی را از جمله اولویت‌های اصلی دانشگاه در سال جاری عنوان كرد و گفت: امیدواریم با درك شرایط ویژه‌ دانشگاه و با تلاش و كوشش مضاعف مسؤولان و همكاران دانشگاه، به این اهداف دست پیدا كنیم. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.