اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 15 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5899 / نظرات: 1

در مسابقات قرآن و معارف اسلامی /


دانش آموزان ششتمد 45رتبه استانی کسب کردند


دانش آموزان ششتمد 45رتبه استانی کسب کردند حسین پور/گلهای قرآنی دیار اولین شارح نهج البلاغه با کسب 45 رتبه استانی برای خطه ششتمد افتخار آفرینی کردند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ششتمد گفت: دانش آموزان مستعد ششتمد در مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزی استان خراسان رضوی خوش درخشیدند.
محمد حسن طیبی افزود: تا کنون در این مسابقات 4 دانش آموز ششتمدی در رشته های انشاء نماز ، صحیفه سجادیه و احکام نماز به مرحله نهایی کشوری راه پیدا کرده اند.
وی ادامه داد: فاطمه نوری در رشته احکام دانش آموز پیش دانشگاهی ، زهرا اسماعیلی در رشته احکام دانش آموز سوم متوسطه هر دو نفر از دبیرستان شبانه روزی سدیدی ، فاطمه کاملی در رشته صحیفه سجادیه در پایه دوم راهنمائی و محمد جواد باغبانی در رشته انشاء نماز در پایه دوم راهنمائی هر دو دانش آموز از روستای کیذور موفق به راه یابی به مسابقات نهائی کشوری شدند.
طیبی افزود: 10نفر از دانش آموزان نیز به مقدماتی کشور و یا فینال استانی راه پیدا کرده اند که در صورت کسب رتبه می توانند به مرحله نهایی کشوری راه پیدا کنند که مسابقات فینال استانی در خردادماه آتی برگزار خواهد شد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ششتمد گفت: مریم طاهری ، زهره قربانی و عباس میری در رشته تفسیر ، فاطمه قائنی ، فاطمه اسلامی ، حجت الله اکبری ، میلاد بهلول و وجیهه حسین آبادی در رشته نهج البلاغه ، محمد ابراهیم مشفقی در رشته اذان و علی قناعتی در رشته مداحی توانسته اند به مرحله نهائی استانی را یابند.
وی اظهارداشت: برگزاری مسابقات قرآنی و توجه به استعدادهای ناب دانش آموزان باعث شده است که خانواده ها در این منطقه نگاه ویژه ای به قرآن و نهج البلاغه داشته باشند به گونه ای که فاطمه حسین آبادی کوچکترین خطیب نهج البلاغه در پایه دوم ابتدائی از روستای حسین آباد شامکان توان رقابت با دانش آموزان مقطع راهنمائی را دارد.
طیبی ادامه داد: امیدواربم با بسترسازی های صورت گرفته توسط مجموعه آموزش و پرورش ششتمد و نگاه ویژه وزارت و اداره کل آموزش و پرورش به مسائل قرآنی شاهد درخشش بیشتر دانش آموزان ششتمد باشیم.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.