اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 28 تير 1392 / کد مطلب: 6378 / نظرات: 0

امام جمعه ششتمد/


نماز جمعه نمایش قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام است


نماز جمعه نمایش قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام است حسين پور/امام جمعه ششتمد در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: انقلاب اسلامی ایران برکات فراوانی داشت ویکی از این برکات ارشمند نماز جمعه می باشد.
حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی در 700نقطه از کشور عزیزمان نماز جمعه اقامه می شود و اولین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی به حکم امام راحل(ره) توسط حضرت ایت الله طالقانی در تهران اقامه شد.
وی ادامه داد: نماز جمعه نمایش قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام است که خداوند متعال در سوره جمعه به این مهم مؤمنین را سفارش کرده است.
خطیب جمعه ششتمد با اشاره به سالروز رحلت حضرت خدیجه کبری(س) گفت: خدیجه اول زن مسلمان بود که در شرایط غربت پیامبر به او ایمان آورد و در راه اسلام فداکاریها نمود و ثروتش و آبرویش را در راه ترویج و گسترش اسلام هزینه کرد.
ثباتی مقدم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع هیئت دولت گفت: ایشان به مسئولان مختلف کشور توصیه کردند که به وصیت نامه امام مراجعه کنند که وصیت نامه امام لب ارزشهای مورد نظر امام است و این ارزشها قابل تحریف و تفسیر نیست.
سخنران جمعه ششتمد در پایان با اشاره به سقوط دولت مرسی در مصر گفت: اشتباه مرسی این بود که منافع حزبی و گروهی را بر مصالح مردم ترجیح داد و نتوانست تغییری در وضع جامعه ایجاد کند و عملاً همان سیاستهای که مبارک انجام داده بود دنبال کرد که یکی از بدترین آنها برقراری ارتباط با رژیم صهونیستی بود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.