اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 31 تير 1392 / کد مطلب: 6399 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار سبزوار/


ترويج فرهنگ قرآني همكاري همه جانبه را مي طلبد


ترويج فرهنگ قرآني همكاري همه جانبه  را مي طلبد  معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت : توسعه و ترويج فرهنگ قرآني همكاري همه جانبه مردم و مسوولان دستگاه هاي اجرايي شهرستان را مي طلبد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا ، قاسم شعباني عطار روز دوشنبه در نشست تبادل نظر و هماهنگي براي شركت در سي و ششمين جشنواره قرآني افزود : هيچ فرصتي بهتر از ماه مبارك رمضان براي فرهنگ سازي قرآني نيست.
وي بر استفاده از همه ظرفيت ها و همكاري مسوولان و مردم براي اطلاع رساني و مشاركت در مسابقات قرآني تاكيد كرد.
وي با بيان اينكه ۳۷ هزار نفر سهميه ثبت نامي سبزوار براي سي و ششمين دوره مسابقات قرآن كريم است ، اظهار كرد: تا ۲۷ تير ماه جاري بيش از ۲۰ هزار نفر براي شركت در اين مسابقات ثبت نام كردند.
وي ادامه داد : با مشاركت مردم و مسوولان تا پايان ماه مبارك رمضان سهميه ثبت نامي سبزوار جذب مي شوند.
فرماندار سبزوار اظهار داشت : برگزاري و مشاركت در جشنواره قرآني وظيفه شرعي ، فرهنگي ، اعتقادي و ارزشي است كه نبايد مختص به ساعات اداري شود بلكه بايستي همه مسوولان هر آنچه در توان دارند براي هر چه بهتر برگزاري اين مسابقات به كار گيرند.
شعباني مراكز عالي قرآني و دانشكده علوم قرآني در سبزوار را از جمله توان هاي قرآني اين شهرستان ذكر كرد و افزود : دانشكده علوم قرآني سبزوار دو سال است كه هيچ بودجه و كمك از مقامات استاني و كشوري دريافت نكرده است.
وي با اشاره به توفيق برگزاري سي و پنجمين جشنواره مسابقات قرآني در سبزوار گفت: برگزاري اين جشنواره براي شهرستان ما يك روز تاريخي و به يادماندني بود كه در ترويج و فرهنگ سازي قراني در سبزوار تاثيربسزايي داشت.
معاون سياسي و اجتماعي فرماندار سبزوار هم در اين نشست بر اطلاع رساني مسابقات قرآني در بين مردم شهرستان با همكاري همه دستگاه هاي اجرايي تاكيد كرد.
رضا مدرسي پور با اشاره به ظرفيت بسيار قرآني در سبزوار افزود: بايستي از همه توان و ظرفيت شهرستان براي ترويج فرهنگ قرآني استفاده كنيم.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.