اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 11 مرداد 1392 / کد مطلب: 6521 / نظرات: 0

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس:


ملت ايران با اقتدار در برابر آمريكا ایستادگی مي كند


ملت ايران با اقتدار در برابر آمريكا ایستادگی مي كند عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت : ملت ايران با عزت و اقتدار در برابر آمريكا و همپيمانانش مقابله و ايستادگي مي كند.

 دكتر محمدرضا محسني ثاني در سخنراني پايان راهپيمايي روز قدس در سبزوار خطاب به مردم، افزود : شور و شعف انقلابي خود را تا زماني كه پرچم اين انقلاب بدست صاحب اصلي اش امام زمان (عج) برسد، ادامه دهيد.
وي با اشاره به راهبرد امام راحل (ره) در نابودي كامل رژيم صهيونيستي، گفت : ايشان روز جهاني قدس را براي همبستگي همه مسلمانان جهان و براي حمايت از فلسطين و مبارزه با رژيم غاصب فلسطين را بنيان نهادند.
وي افزود : راهبرد امام راحل (ره) و مقام معظم رهبري ،حذف رژيم جعلي اسرائيل است و اين مطلب در كنفرانس تهران در سال ۹۰ نيز مورد تاكيد قرار گرفت.
وي با بيان اينكه استكبار از طريق خط سازش، قصد تثبيت اسرائيل را دارد، گفت : آنان مي خواهند اهداف خود را تحميل و تثبيت كنند و در چانه زني وارد شوند كه مرز كجا باشد.
وي با اشاره به اقدامات و راهبردهاي استكبار جهاني در مقابل اين استراتژي كه محو اسرائيل را در پي دارد، گفت : آنان سازمان منافقين كه بيشترين جنايت ها را كرده است از ليست تروريسم خارج و حزب الله لبنان كه دفاع از ارزش ها و اعتقادات را در كارنامه خود دارد، تروريسم قلمداد مي كنند .
وي همچنين با اشاره به مسائلي كه در سوريه اتفاق افتاده و هزاران مسلمان در خون خود غلتيدند، افزود : آنان كشورهاي اسلامي را به جان هم انداخته اند و با اين كارها قصد آشفتگي اوضاع را دارند و مي خواهند از آب گل آلود ماهي بگيرند.
نماينده شهرستان هاي سبزوار ، جوين ، جغتاي ، خوشاب و داورزن در مجلس شوراي اسلامي توطئه ها و تحريم ها عليه نظام جمهوري اسلامي را نيز مورد اشاره قرار داد و گفت : ايران اسلامي همچنان ايستاده است و روز به روز به توفيقات آن در همه عرصه ها افزوده مي شود .
وي در بخشي ديگر از سخنانش با اشاره به ديدار خود با وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و بيان موضوعات فرهنگي سبزوار و بررسي ابعاد مختلف اهميت قيام سربداران گفت : وزير ارشاد موافقت خود را با تأسيس بنياد ملي سربداران اعلام نموده و همچنين پيشنهاد ثبت جهاني هفتصدمين سالروز قيام سربداران در فهرست يونسكو را مطرح كرد.
وي همچنين با ارايه گزارشي از فعاليت هاي انجام شده در حوزه انتخابيه خود در خصوص افزوده شدن دانشگاه ها ، تقويت صنايع و ايجاد صنايع جديد در پنج ساله اخير مطالبي بيان كرد

محسني ثاني همچنين از تصويب نهايي ارتقاي ششتمد به شهرستان خبر داد .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.