اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 31 مرداد 1392 / کد مطلب: 6682 / نظرات: 0


پیروزی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار در مقابل مس کرمان


پیروزی تیم هندبال ثامن الحججع سبزوار در مقابل مس کرمان تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار در هفته دوم رقابتهای لیگ برتر هندبال موفق به شکست میزبان خود تیم هندبال مس کرمان شد.

در آغاز هفته دوم لیگ برتر هندبال تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار در دیداری حساس موفق به شکست تیم قدرتمند مس کرمان شد.این دیدار که پنجشنبه 31 مرداد ماه و از ساعت 16 به میزبانی تیم مس کرمان در سالن شهید تجلی این شهر برگزار شد، تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار موفق شد در دیداری زیبا این تیم را با نتیجه 29 بر 25 شکست دهد.
آقای دکتر سید ابوالفضل میرعلی رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل موسسه مالی واعتباری ثامن الحجج(ع) با حضور در سالن این دیدار را از نزدیک مشاهده نمودند.
در دیگر دیدارهای این هفته از رقابتها تیمهای نیروی زمینی تهران و صبای قم به مصاف هم رفتند که در پایان صبای قم که هفته قبل استراحت داشت به نخستین پیروزی خود رسیدو تیم نیروی زمینی را 32بر 30 شکست داد و دیدار تیمهای نفت و گاز گچساران و نیک اندیش شهرداری اصفهان برتری 29بر24 تیم نیک اندیش شهرداری اصفهان  را در پی داشت . لازم به ذکر است دو بازی باقیمانده فردا جمعه بشرح زیر انجام می شود :

کاسپین قزوین            پارس مس فلاورجان

سنگ آهن بافق یزد      هپکو اراک

در این هفته ثامن الحجج(ع)  مشهد استراحت داشت .
باشگاه فرهنگی ورزشی ثامن الحجج سبزوار




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.