اخبار سبزوار پيام : مذهبی





اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 23 مهر 1392 / کد مطلب: 7009 / نظرات: 0


نواي پرفضيلت دعاي عرفه در سبزوار طنين انداز شد


نواي پرفضيلت دعاي عرفه در سبزوار طنين انداز شد نواي پرفضيلت دعاي عرفه در مساجد ، حسينه ها و امامزاده هاي شهرستان سبزوار با حضور پرشكوه مردم ديار سربداران طنين انداز شد.

به گزارش سبزوارپیام، رييس اداره تبليغات اسلامي سبزوار روز سه شنبه در حاشيه مراسم دعاي پرفيض عرفه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : روز عرفه روز نيايش و مناجات با خالق هستي است و در اين روز درهاي رحمت الهي بر روي همه بندگان خداوند گشوده شده است.
حجت الاسلام علي محمودي افزود : همچنين در روز عرفه دعا به استجابت نزديك است و هر نااميدي ، اميدوار به درگاه الهي دستهايش را به دعا باز مي كند.
وي با بيان اينكه روز عرفه هم پايه شب هاي قدر در آمرزش گناهان است ،اظهار داشت : در حديثي از امام جعفر صادق (ع) است كه اگر كسي نتواند در شبهاي قدر از قدر و منزلت اين شبها به نحو احسن استفاده كند در اين روز مي تواند از رحمت الهي بهره مند گردد.
وي با اشاره به فضيلت هاي بيشمار دعاي عرفه ،گفت: امام حسين(ع) نهضت مقدس خود را با خواندن دعاي عرفه در روز عرفه آغاز كردند كه اين خود بيانگر اهميت و جايگاه دعا و نيايش در اين روز نزد پروردگار عالم است و ما نيز بايد از اين مهم درس گرفته و به ايشان تأسي كنيم.
رييس اداره تبليغات اسلامي سبزوار اظهار داشت : امامزاده شعيب (ع) ، مزار شهداي گمنام سبزوار ، مساجد حضرت بقيه الله اعظم ، المهدي ، جامع و مسجد النبي توحيد شهر سبزوار ، حسينيه هاي نجم و باقرالعلوم و مزار شهداي گمنام مجتمع دانشگاه آزاد اسلامي سبزوار از مكان هايي است كه مراسم پرفيض دعاي عرفه با حضور قاريان و مداحان برجسته و مردم ديار سربداران برگزار شده است.
حجت الاسلام محمودي افزود : همچنين دعاي عرفه در مساجد روستاهاي شهرستان سبزوار كه روحانيون مستقر و طرح هجرت در آنها وجود دارند نيز برگزار شده است . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.