اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 20 آبان 1392 / کد مطلب: 7257 / نظرات: 0


تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار مقابل لخویا قطر مغلوب شد


تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار مقابل لخویا قطر مغلوب شد تیم هندبال ثامن سبزوار در دومین دیدار خود در شانزدهمین دوره مسابقات هندبال باشگاه های آسیا، دومین شکست خود را متحمل شد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، تیم هندبال ثامن عصر امروز (دوشنبه) در دومین بازی خود برابر لخویا نماینده هندبال قطر قرار گرفت و با نتیجه ضعیف 33 بر 22 دومین شکست خود را تجربه کرد.

این تیم در حالی در برابر نماینده قطر تن به شکست داده است که رافائل کاستلو سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال ایران هدایت آن را برعهده دارد.

تیم ثامن الحجج سبزوار در دیدار اول خود در یک مسابقه نزدیک و پایاپای 28 بر 29 مغلوب السد لبنان شد.

تیم ثامن سبزوار که اکثر ملی پوشان ایران را با توان مالی خود در اختیار گرفته است، روز چهارشنبه این هفته در مقابل الاهلی بحرین به میدان خواهد رفت.

نماینده کشورمان در دوره گذشته این رقابت ها، عنوان پنجمی را از آن خود کرد اما به نظر می رسد در این دوره توان صعود به مرحله بعدی را هم نداشته باشد.

تیم هندبال ثامن در حالی با وجود بهترین مهره های ایران، بازیکنان خارجی و مربی اسپانیایی برابر نمایندگان کشورهای عربی شکست می خورد که حمایت ها و پشیتبانی های بی سابقه ای از این تیم توسط مدیرعامل باشگاه ثامن به عمل آمده است.

بازیکنان تیم ثامن سبزوار استخوان بندی تیم ملی هندبال ایران را تشکیل می دهند و همین افراد چند ماه دیگر باید در جام ملت های آسیا در بحرین برای کشورمان به میدان بروند و در بازی های آسیایی از عنوان نایب قهرمانی ایران دفاع کنند.

نتایج ضعیف ثامن در واقع زنگ خطری برای هندبال ملی ایران چند ماه مانده به شروع رقابت های ملی به حساب می آید هر چند که نمی توان جام باشگاه های آسیا را با رقابت های ملی مقایسه کرد چرا که از سویی خبری از بازیکنان درجه یک باشگاه های اروپایی در جام ملت ها نیست اما تیم های شرق آسیا حضور جدی در مسابقات ملی دارند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.