اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 21 مهر 1390 / کد مطلب: 747 / نظرات: 0

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوي/


حركت هاي بيداري اسلامي در منطقه و سرنگوني چند حكومت از بركت خون شهيدان است


حركت هاي بيداري اسلامي در منطقه و سرنگوني چند حكومت از بركت خون شهيدان  است فرمانده مقاومت بسيج سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوي گفت : حركت هاي بيداري اسلامي در منطقه و سرنگوني چند حكومت از بركت خون شهيدان  است .
   سردار " غلامرضا احمدي " روز پنج شنبه   در   مراسم تودیع و معارفه فرمانده مقاومت بسیج ناحیه سبزوار  
با اشاره به حركت هاي بيداري اسلامي در منطقه اظهار داشت :  همانطور كه امروز شاهد بهم ريختگي بلوك شرق   با پيش بيني امام راحل (ره) هستيم روز سياهي و نكبت ابرقدرت غرب را نيز در آينده نزديك شاهد باشيم .
وي با گراميداشت شهداي انقلاب و دفاع مقدس گفت :  موج الهام بخش خون مطهر شهيدان و مقاومت مردم دامنگير ظالمان و قاتلين جوانان اين ملت مي شود .
 این مسوول خواستار ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه شد و  گفت : ياد و نام شهدا براي حيات ملت اسلامي ما ضروري است .
سردار " غلامرضا احمدي "  اظهار داشت : ياد و نام شهدا مانند اكسيژن براي فضاي دنيوي و اخروي ملت ما ضروري است .
وي افزود : خون كساني كه در ده ها ، صدها و هزاران نقطه با محوريت و مديريت مركزي آمريكا شهيد شدند دامن گير آمريكايي ها شده است .
وي در بخشي از سخنانش حضور و  نقش روحانيون ، علما و دانش آموزان را در هشت سال دفاع مقدس با اهميت  و پررنگ توصيف كرد و با ذكر آماري افزود :  حوزه علميه و دانش آموزان به نسبت  بيشترين تعداد شهيد را در اين دوران تقديم اسلام ،انقلاب و نظام كردند .
 وي با اشاره به فرازي از سخنان مقام معظم رهبري اظهار داشت:  بصيرت ، انجام دادن  به جا و به موقع  كار ، فداكارانه و بي منت انجام دادن كار  از جمله  شاخصه هاي فعاليت در سپاه است .
  وي با اشاره به فتنه هاي دشمنان و  جنگ نرم  گفت : مقابله با جنگ نرم  بايستي با تدبير و توانمندي  چه بسا بيشتر از جنگ هشت ساله   انجام شود كه با همت بسيج ، سپاه و مردم  بتوانيم اين مرحله را نيز  با موفقيت طي كنيم .
 
 






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.