اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 22 آذر 1392 / کد مطلب: 7494 / نظرات: 1

هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد/


تیم ثامن الحجج سبزوار بر کفایتی مشهد پیروز شد


تیم ثامن الحجج سبزوار بر کفایتی مشهد پیروز شد  در هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد (جام ولایت)، تیم کشتی موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار در مقابل تیم گروه ساختمانی کفایتی مشهد پیروز شد .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، تیم های کشتی آزاد موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار و گروه ساختمانی کفایتی مشهد در هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد گروه یک این مسابقات عصر جمعه در سالن سربداران سبزوار مقابل هم قرار گرفتند.

در این رقابت ها، کشتی گیران تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج سبزوار با نتیجه هفت بر صفر تیم گروه ساختمانی کفایتی مشهد را شکست داد.

در نتایج انفرادی این مسابقات، در وزن 55 کیلو گرم یونس سرمستی ، در وزن 60 کیلو گرم مصطفی آقاجانی، در وزن 66 کیلو گرم ماگومد قربان علی اف، در وزن 74 کیلو گرم رضا افضلی و در وزن 84 کیلو گرم نادر حامدی پور از تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار به پیروزی رسیدند.

همچنین در وزن 96 کیلو گرم نیز عرفان امیری و در وزن 120 کیلو گرم پرویز هادی هر دو از تیم کشتی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار بر حریفان خود پیروز شدند.

تیم کشتی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار با این پیروزی به مرحله نیمه نهایی صعود و به دیدار تیم خونه به خونه بابل می رود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.