اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 17 اسفند 1392 / کد مطلب: 8218 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


ما هر چه داریم مدیون فداکاری هاي های شهداست


ما هر چه داریم مدیون فداکاری هاي های شهداست

سبزوارپیام – امام جمعه سبزوار خواستار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شد و گفت : ما هر چه داریم مدیون فداکاری ها و جانفشانی ها شهدا ی عزیز است.
 
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار با اشاره به روز 22 اسفند سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بنیاد شهید انقلاب اسلامی بر تداوم راه و مسیر شهدا تاکید کرد.

وی ادامه داد : امروز عمل به وظیفه به نحو احسن یکی از بهترین راههای قدم برداشتن در راه شهدای عزیز است .

خطیب جمعه سبزوار با اشاره به آیات و روایات در جایگاه و منزلت شهدای والا مقام گفت : هجرتی بالاتر از هجرت شهدا نداریم.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هم گفت : بایستی هر چه بیشتر در نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه قدم برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی همچنین افزود: فلسفه بعثت پیامبر (ص) برای این بود که انسان ها علاوه بر اصول اعتقادی به اخلاق اسلامی و قرآن هم آشنا شوند.

وی با بیان اینکه تمام مشکلات و گرفتاری های امروز مسلمانان به دوری از اسلام و قرآن برمی گردد ، اظهار داشت : امروز دشمنان رواج تفکرات انحرافی و جدایی مسلمانان از تعالیم قرآنی را هدف قرار داده تا بر مسلمانان چیره شود.

امام جمعه سبزوار با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با سران سه قوه و فرمایشات مهمی که داشتند ،گفت : اجرای اقتصاد مقاومتی نیازمند تلاش همه مسوولان و مردم است .

حجت الاسلام ابراهیمی با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و نیز روز پرستار و بهورز هم گفت : شغل پرستاری از شغل های شریفی است که چنانچه انسان خوب به وظایفش عمل کند، عبادت است .

وی با اشاره به هفته منابع طبیعی و درختکاری و نیز عظمت و ثواب آن به فرمایشی از پیامبر (ص) اشاره کرد و گفت : هر کسی که درختی را که نیاز به آب دارد آب دهد آن چنان است که مومن تشنه ای را آب داده است ./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.