اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 30 مهر 1390 / کد مطلب: 826 / نظرات: 1


قویترین مرد سبزوار مشخص شد


مسابقه قویترین مردان سبزوار  29 مهرماه در محل پارک شهربازی با رقابت قوی ترین مردان این شهرستان پایان یافت.

به گزارش سبزوار آنلاین مسئول برگزاری این مسابقات و دبیر هیات پرورش اندام سبزوار با بیان این مطلب گفت: در این دوره از مسابقات 17 نفر از ورزشکاران سبزوار، مشهد و ششتمد حضور داشتند.

طبسی به آیتم های این مسابقه اشاره کرد و اظهار داشت: حمل کنده 120 کیلو گرمی، غلطاندن لاستیک 300 در یک دقیقه، حمل چمدان های 240 کیلوگرمی به مساحت 40 متر، کشیدن کامیون 6 تنی در یک دقیقه، آیتم ترکیبی حمل چمدان- غلطاندن لاستیک و گذاشتن گوی 120 کیلوگرمی بالای سکو از جمله آیتم های این مسابقه بود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات مرتضی زیرک در وزن 79 کیلوگرم، محمد موسوی در وزن 78 و رضا صحرانورد در وزن 76 کیلو گرم به ترتیب به مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات دست یافتند.

طبسی به جوایز این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: مبلغ 300 هزار تومان پول نقد+ 2 میلیون تومان وام بدون بهره برای نفر اول، مبلغ 200 هزار تومان وجه نقد + یک میلیون و 500 هزار تومان وام بدون بهره برای نفر دوم و 100 هزار تومان + یک میلیون تومان برای نفر سوم از جمله جوایز این مسابقات بود.

گفتنی است در این مسابقه دیدنی که شهروندان زیادی حضور داشتند کارگری رئیس هیات پرورش اندام، نصر اله زاده سرپرست اداره تربیت بدنی غیبت داشتند در عوض حسینی زاده رئیس شورا  و تعصبی نایب رئیس شورا در نیمه های این مسابقه به جمع ورزشکاران آمدند و جوایز این دوره را نیز تقدیم کردند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.