اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 21 فروردين 1393 / کد مطلب: 8472 / نظرات: 0


مربی تیم هندبال سبزوار: بازی سختی مقابل تیم مشهد پیش رو داریم


 مربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت: بازی حساس و سختی در مقابل تیم همنام مشهدی خود پیش رو داریم.
 
ˈحمید شجاعˈ روز پنجشنبه در آستانه دیدار با تیم ثامن الحجج(ع) مشهد در چاچوب لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: تلاش می کنیم در این دیدار بهترین بازی را ارائه کنیم.

وی با اشاره به انجام تمرینات خوب و منظم تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار وضعیت این تیم را بسیار خوب ارزیابی و بیان کرد: با شناخت خوبی که از تیم حریف داریم برای همه لحظات بازی برنامه خواهیم داشت.

او با اشاره به اردوهای پی درپی، بازیهای جام ملت هایآسیا، بازیهای لیگ و خستگی تیمش گفت: با این حال تیم پس از تعطیلات با آمدن رافائل کاستلو و تمرینات خوب روحیه مضاعف پیدا کرده و اکنون در آمادگی کامل به سر می برد.

وی درباره تیم حریف هم اظهارداشت: ثامن الحجج(ع) مشهد تیم خوب و پرمهره ای است و از هفت بازیکن ملی پوش و دو بازیکن خوب خارجی بهره می برد.

او افزود: این تیم هم اکنون با دو بازی کمتر در جایگاه سوم جدول است و برای کسب سهمیه آسیایی تلاش کرده و از تیمهای مدعی قهرمانی است.

مربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار با بیان اینکه اینک با اختلاف چهار امتیاز نسبت به بافق یزد، تیم دوم جدول در رده اول هستیم گفت: اختلاف این چهار امتیاز برای ما به هیچ عنوان حاشیه امن ایجاد نکرده بلکه مصمم و با هدف پیروزی به مصاف حریفان می رویم.

وی درباره دیدارهای آینده تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار نیز افزود: هفته آینده استراحت داریم و پنجم اردیبهشت ماه میزبان نیک اندیشان اصفهان هستیم و 11 اردیبهشت ماه هم به مصاف هپکوی اراک می رویم.

شجاع اظهار داشت: تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار با 28 امتیاز در رده اول جدول رده بندی است و تیم بافق یزد با 24 امتیاز جایگاه دوم و تیم ثامن الحجج (ع) مشهد با دو بازی کمتر و 21 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار در هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور ساعت 16 جمعه 22 فروردین ماه در سالن سربداران این شهر میزبان تیم ثامن الحجج(ع) مشهد است.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.