اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 فروردين 1393 / کد مطلب: 8477 / نظرات: 0


امام جمعه داورزن: اقدام پارلمان اروپا موجب شدت بي اعتباري اروپائيان در ايران شد


داورزن نیوز/امام جمعه داورزن با اشاره به قطعنامه پارلمان اروپا گفت:اقدام پارلمان اروپا ،اقدام نيابتي به طرفداري از امريکا به قدري عجولانه بود که موجب شدت بي اعتباري اروپائيان در ايران شد.
حجت الاسلام محمود مداحی با اشاره به قطعنامه 23 ماده اي پارلمان اروپا در روز پنج شنبه 14 فروردين بر ضد ايران با محوريت حقوق بشري آن گفت: این قطعنامه گوياي گشودن مسير تازه براي فضا سازي و فشار بر جمهوري اسلامي از سوي اتحاديه اروپا است .
وی در ادامه افزود:لحن بدور از نزاکت و مداخله جويانه اين قطعنامه ،حاميان نظام اسلامي را رنجاند و بلکه حمايت از سران فتنه و فعالان به اصطلاح جامعه مدني در کنار هم جنس بازان و بهائيان ديگر هيچ حيثيتي براي فتنه گران 88 نزد ملت بزرگ ايران اعم از مسلمان و اقليت هاي قومي پاي بند به اخلاق و عقايد ديني باقي نگذاشت و وابستگي فتنه گران 88و بهائيان را به بيگانگان قطعي ساخت .
مداحی ادامه داد: رويه ي خوش بينانه دولتمردان آقاي روحاني در مماشات با هيئات هاي اروپايي هم با سوال جدي مواجه شد و ضرورت بازنگري در مورد قرار داد ژنو را قطعي کرد.
وی گفت: بايد توجه داشت که ايران ،اوکراين نخواهد شد که در يک جريان تحت حمايت غرب بتواند با تکيه بر آشوبگري به براندازي نظام دست يابد و زمان استفاده از شيوه هاي نخ نما و تکراري و مخملي براي توليد فشار براي مذاکره و چانه زني هم سپري شده است .
وی خاطرنشان کرد: پرداختن به قطعنامه تازه اروپا بدليل مهم بودن قطعنامه و يا اهميت اروپا نيست ولي مهم اين که اروپاي امروز در حد يک ايالت امريکا و تابع کاخ سفيد است و اروپا براي بقاي خود چاره اي جز تمکين به خواسته هاي امريکا ندارد .
امام جمعه داورزن به سفر اخير کاترين اشتون به ايران و ديدار بدون هماهنگي او با محکومين فتنه امريکايي اسرائيلي 88 و حتي فعالان فمنيستي اشاره کرد وگفت:تا تصويب قطعنامه در اعتراض به واقعيت حقوق بشر و حمايت از جامعه مدني و ... مصداق گستاخ شدن رفتار غرب و دخالت در امور داخلي ايران مي باشد که در سايه سکوت و انفعال مسئولان سياست خارجي و دولتمردان تدبير و اميد بوجود آمده است..
وی یادآور شد:دولتمردان ما توجه کنند که در آنها دشمنان طمع نکنند و اخيرا وزارت خارجه انگليس ضمن تاکيد بر آزادي موسوي و کروبي گفته با روي کار آمدن دولت روحاني اميد داشتيم که وضعيت حقوق بشر در ايران تحقق يابد که محقق نشد.
وی ابراز اميدواری کرد که دولت مردان بخود آيند و جلو اين ياوه سرائي ها را بگيرند ودولت تدبير و اميد مشت محکمي به دهان ياوه سرائي هاي اروپا و آمريکا بزنند.
خطیب جمعه داورزن پیرامون اقتصاد مقاومتي گفت: امور اقتصادي و مالي را به کسي بايد داد که نادان نباشد و بتواند از مال و اقتصاد بعنوان عامل قيام و حرکت بسوي رشد و شکوفايي حرکت کند .
وی گفت: عالمان اقتصادي و مالي مدل درست اقتصاد اسلامي را رقم بزنند و انقلاب اسلامي را در بعد اقتصادي و مالي به کمال برسانند.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.