اخبار سبزوار پيام : مذهبی





اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 27 فروردين 1393 / کد مطلب: 8507 / نظرات: 0

با حضور مسوولان :


مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان خراسان رضوی درسبزوار آغاز شد


مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان خراسان رضوی درسبزوار آغاز شد  سی و دومین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان دختر گروه یکم استان خراسان رضوی با حضور جمعي از مسوولان  عصر چهارشنبه در سبزوار آغاز شد.
 
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار در حاشیه برگزاری این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: در این مسابقات 450 دانش آموز دختر از نواحی مشهد ، تربت حیدریه ، تربت جام ، گناباد ، نیشابور ، ششتمد ، سبزوار، چناران ، تبادکان و کاشمر حضور دارند.

دکتر مرتضی بینش افزود: این مسابقات که در رشته های قرائت قرآن، مفاهیم ، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و اذان برگزار می شود تا 30 فروردین ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سی و دومین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی در بخش پسران نیز از سوم اردیبهشت ماه برگزار می شود، گفت: در این مسابقات نیز 400 نفر از دانش آموزان شرکت خواهند داشت.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار با تاکید بر ترویج مفاهیم قرآنی در جامعه افزود: همه مردم و مسئولان بایستی در ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی همکاری همه جانبه داشته باشند زیرا پیاده شدن این فرهنگ در جامعه موجب جلوگیری از بسیاری از آسیب ها می شود.

دکتر بینش افزود : برگزاری فعالیت های فرهنگی و قرآنی موجب ترویج و نفوذ معارف قرآن و اسلام در دلها و کاربردی کردن این معارف بویژه در نسل جوان جامعه می شود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.