اخبار سبزوار پيام : مذهبی





اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 8 خرداد 1393 / کد مطلب: 8722 / نظرات: 0

امام جمعه ششتمد:


سالگرد ارتحال امام راحل سالگرد پاسداشت ارزشهاست


سالگرد ارتحال امام راحل سالگرد پاسداشت ارزشهاست
سبزوار پیام- امام جمعه ششتمد گفت : سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) سالگرد پاسداشت ارزشهاست و فرصتی برای بازگو کردن گذشته و حال انقلاب برای نسل جوان است.

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم امروز در جمع ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ششتمد افزود: در ایام سالگرد امام عظیم الشأن بایستی روند شکل گیری و نحوه پیروزی انقلاب اسلامی بازگو شود.

وی اظهار کرد: اگر امروز ایران اسلامی در محافل جهانی با عزت و سربلندی اعلام موضع می کند همه آن از برکات امام راحل است .

وی گفت: ایران قبل از انقلاب اسلامی همه اش ذلت و خواری بود و دشمن حق توحش می گرفت ولی امروز در پای میز مذاکره می نشیند و ما بر خط قرمز ها پا فشاری می کنیم.

امام جمعه ششتمد اظهار کرد: امام دین و سیاست را عجین کرد و امام خمینی(ره) اولین رهبری بود که دین ، سیاست و فرهنگ را همزمان پیگیری و استقرار بخشید.

حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم گفت: نگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی به مسائل ،نگاه جهانی بود.

وی افزود: ایشان تأکید فراوانی بر پاسداری از ارزشها و عدالت اجتماعی داشتند و امروز وظیفه ما این است که دستاوردهای انقلاب اسلامی و ویژگی های امام راحل را بیان نماییم.

بخشدار ششتمد نیز در این جلسه بر برگزاری مراسم ارتحال امام راحل در شأن و جایگاه ایشان تأکید کرد و افزود: معمار کبیر انقلاب اسلامی از سال 42 نهضت خود را آغاز کرد و شهدای زیادی در این راه نهال مقدس انقلاب اسلامی را آبیاری کرده اند.

علیرضا عبدالهی افزود: امام خمینی(ره) اندیشمند بزرگ و حامی مظلومان جهان بود و لذا همه ما وظیفه داریم که در ایام ارتحال ایشان از دستاورد های انقلاب اسلامی به صورت خاص محافظت و مراقبت کنیم./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.