اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 7 تير 1393 / کد مطلب: 8909 / نظرات: 1


امام جمعه ششتمد: ماه رمضان ، ماه خانه تکانی دلهاست


امام جمعه ششتمد: ماه رمضان  ماه خانه تکانی دلهاست
سبزوار پیام- امام جمعه ششتمد گفت: ماه رمضان ، ماه ویژه خداست و در این ماه قرآن نازل شده و فرصت خانه تکانی دل به ما داده شده است.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد، افزود: خداوند در ماه رمضان برکات فراوانی قرار داده که اگر ارزش آنها را بدانیم آرزو می کنیم تمام سال ماه رمضان باشد.

وی ادامه داد: اگر بدانیم خداوند در رمضان با ما چه می کند شکر افزون خواهیم کرد ضمن اینکه در ماه میهمانی خدا ملائک برای روزه داران دعا می کنند.

خطیب جمعه ششتمد به سالروز ترور مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر تهران اشاره کرد و افزود: خدای متعال خواست که ایشان حفظ شود و بعد از امام راحل سکانداری نظام اسلامی را به عهده بگیرند.

وی اظهار کرد : یکی دیگر از توطئه های دشمنان نظام اسلامی حادثه خونین و تلخ حزب جمهوری اسلامی بود که در این حادثه غمبار، دکتر بهشتی و جمعی از یاران امام به شهادت رسیدند.

امام جمعه ششتمد گفت: شهید بهشتی یک روحانی منظم و جدی بود و شخصیتی واقع بین داشت که از هرگونه افراط و تفریط پرهیز می کرد.

حجت الاسلام ثباتی مقدم افزود: متانت ، کم گویی و گزیده گویی از دیگر خصایص این شهید والامقام بود.

وی ادامه داد: شهید بهشتی مدیریتی قوی و توانمند داشت و در عین حال ولایت پذیری و مطیع امام بودن ایشان از مهم ترین خصوصیت های اخلاقی این شهید مظلوم است.

وی به هفته مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: امروزه دنیا گرفتار چهار بحران مهم است که فقر و رشد جمعیت ، نابودی محیط زیست، تهدیدات هسته ای و مواد مخدر از جمله آنهاست.

امام جمعه ششتمد افزود: امروز کمتر کشوری در دنیا وجود دارد که گرفتار این معضل نباشد و علل گرایش افراد به مواد مخدر در تنوع طلبی ، ضعف اعتقادات دینی و تأثیر پذیری از همسالان می باشد.

وی گفت: عدم آموزش سبک زندگی سالم و کمبود امکانات برای غنی سازی اوقات فراغت از دیگر عوامل گرایش جوانان به مواد مخدر است.

حجت الاسلام ثباتی مقدم اظهار کرد: ما باید به فرزندانمان سبک زندگی سالم را بیاموزیم چرا که فرزندانمان سرمایه های زندگی ما هستند و اینکه فرزند را هر گونه که می خواهد عمل کند آزاد بگذاریم خدمت به فرزند نیست.

امام جمعه ششتمد افزود: تلاشهای پرسنل فداکار نیروی انتظامی و قوه قضاییه در برخورد با عوامل نشر و توزیع مواد مخدر ستودنی است اما کافی نمی باشد.

وی از همه دست اندرکاران خواست با نحو شایسته تری با این معضل اجتماعی برخورد نمایند./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.