اخبار سبزوار پيام : مذهبی





اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 10 تير 1393 / کد مطلب: 8925 / نظرات: 0


ترویج قرآن کریم و سبک زندگی اسلامی محور فعالیتهای کانون های مساجد است



سبزوارپیام - مسوول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سبزوار گفت : انجام فعالیت های فرهنگی ، هنری مبتنی بر مضامین دینی و قرآنی و سبک زندگی اسلامی مبنای فعالیت این کانون ها است .
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ،علیرضا رادمان اولویت کاری کانون ها را رونق مساجد و جذب جوانان و نوجوانان با برگزاری برنامه های فرهنگی ، اعتقادی و مذهبی عنوان کرد.

وی افزود: مساجد بهترین سنگر برای دفاع از فرهنگ و ارزش های اسلامی و نیز مقابله با تهاجم فرهنگی است .

وی بیان کرد: مسجد به عنوان تراز اسلامی است چرا که تمام نیازها اعم از فرهنگی ، اجتماعی و حتی اقتصادی در مساجد پاسخ داده می شود .

وی با اشاره به برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان در ماه مبارک رمضان گفت : همه کانون ها طرح مشکات 4 را اجرا می کنند.

وی ادامه داد : طرح مشکات در چهار بخش ترویجی ، تربیتی ، فرهنگی و هنری است که هر کدام از این بخش ها شامل برنامه ها و طرح های مختلفی است .

مسوول کانون های فرهنگی هنری مساجد سبزوار گفت : در مجموع 53 عنوان برنامه توسط طرح مشکات در کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان اجرا می شود.

رادمان افزود : علاوه بر اجرای طرح مشکات 4 برنامه های جزء خوانی و محفل انس با قرآن کریم نیز در همه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سبزوار برگزار می شود.

وی برگزاری جلسات سخنرانی و تفسیر قرآن کریم ، برگزاری جلسات پاسخ به سووالات و احکام و برگزاری کارگاه های سبک زندگی اسلامی را از جمله برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد سبزوار در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

وی همچنین از برگزاری برنامه شبهای آفتابی از سوم تا دهم ماه مبارک رمضان توسط کانون دارالعلم قرآن در محل محوطه شهر بازی سبزوار نیز خبر داد و گفت : برنامه ویژه کودک و نوجوان ، مشاوره تربیتی ، مسابقات قرآنی ، قصه های قرآنی از جمله بخش های این برنامه است .

117 کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان های سبزوار ، داورزن و خوشاب فعال است ./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.