اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 28 تير 1393 / کد مطلب: 9033 / نظرات: 0


امام جمعه سبزوار: امروز حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است


امام جمعه سبزوار: امروز حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است سبزوارپیام - امام جمعه سبزوار گفت : امروز حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است همانطوری که در زمان جنگ حفظ نظام و رفتن به جبهه برای کسانی که امکان آن را داشتند از اوجب واجبات بود.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار افزود :امروز همه ما باید پس از مساله توحید، نظرهای شخصی را کنار بگذاریم و در پیشبرد برنامه های نظام و حکومت فقط پیرو رهبر عزیزمان باشیم.

وی گفت : ما باید ضمن احترام به شهدا ، جانبازان و آزادگان ، ببینیم چه عاملی سبب حفظ نظام و سرکوبی دشمن می شود.

امام جمعه سبزوار در ادامه با تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) گفت : آن امام همام مظهر عدالت ، تقوا ، شجاعت ، زهد، تواضع و سخاوت بود که تا همیشه دوران ها بهترین الگو برای همه مردم است.

حجت الاسلام ابراهیمی به بخشی از وصایای حضرت علی (ع) اشاره کرد و افزود : مولای متقیان در وصایای خود به نماز ، روزه ، امر به معروف و نهی از منکر ، تقوا ، پرداخت زکات و پیشی گرفتن در علم و عمل سفارش کرده اند .

وی با تشریح فضایل شب های قدر، گفت : شب های قدر شبهای آمرزش گناهان است بایستی سعی کنیم از فضائل این شب ها به بهترین نحو استفاده کنیم.

امام جمعه سبزوار همچنین بر اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر هم تاکید کرد و گفت : اگر می خواهیم جامعه ای سعادتمند و سالم داشته باشیم بایستی این فریضه را در جامعه اجرایی کنیم.

حجت الاسلام ابراهیمی پرداخت زکات را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت : یکی از اثرات پرداخت زکات این است که اگر درست پرداخت شود نباید فقیری داشته باشیم./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.