اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 31 تير 1393 / کد مطلب: 9053 / نظرات: 0


امام جمعه خوشاب:برگزاری باشکوه روز قدس نشان دهنده وحدت بین مسلمانان است


سبزوارپیام – امام جمعه خوشاب گفت : راهپیمایی روز جهانی قدس هر چه باشکوهتر برگزار شود نشان دهنده وحدت مسلمانان و پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهد بود.
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام و المسلمین محمد صاحبی افزود : اولویت امروز جهان اسلام و رمز پیروزی کشورهای اسلامی اتحاد و یکپارچگی است .

وی با اشاره به جنایات اخیر صهیونیست ها علیه مردم غزه گفت : متاسفانه مدعیان حقوق بشر نه تنها در برابر این جنایات سکوت کرده اند که از این حرکت های وحشیانه نیز حمایت می کنند.

وی با بیان اینکه روز قدس روز فریاد ملت ها جهت نابودی دشمن و روز حمایت از مظلومین جهان بویژه مردم فلسطین است، اظهار کرد :امسال در روز قدس بار دیگر مردم مشت های گره کرده خود را بر سر ستمگران فرود می آورند.

وی گفت : روز قدس یکی از ابتکارات مهم امام راحل(ره) بود که به همگان ثابت کرد ایران خود را جدا از دیگر ملت ها نمی داند و حامی تمام مظلومان جهان است.

وی با اشاره به اینکه امروز کشورهای غربی شب و روز در حال برنامه ریزی و توطئه بر علیه ملتهای مسلمان هستند ، گفت : روز قدس نمی گذارد که آن ها به خواسته های پلید خود دست یابند.

امام جمعه خوشاب افزود : روز قدس یک یادآوری برای برخی مردم و برخی کشورهاست که فراموش کرده اند که عده ای از مسلمانان زیر شکنجه اسرائیل غاصب هستند.

حجت الاسلام صاحبی با بیان اینکه ما تا آخر در کنار ملت های مظلوم ایستاده ایم، گفت : آمریکا ، اسرائیل و دشمنان داخلی و خارجی بدانند که تهدیدات آنها در ابعاد مختلف و جنگ روانی بر علیه ایران اسلامی به جایی نمی رسد.

وی بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و افزود: با توجه به حوادث منطقه خاورمیانه و جنایات اخیر صهیونیست ها، برگزاری باشکوه روز قدس در امسال از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

امام جمعه خوشاب از همه مردم ولایی این شهرستان برای شرکت در این راهپیمایی دعوت کرد و گفت: مردم همیشه در صحنه شهرستان خوشاب بار دیگر با حضور گسترده و کم نظیر خود در راهپیمایی روز جهانی قدس از ملت مظلوم فلسطین حمایت کرده و جنایات رژیم غاصب اسرائیل را محکوم خواهند کرد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.