اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 4 مرداد 1393 / کد مطلب: 9083 / نظرات: 0


امام جمعه سبزوار :روز قدس روز فریاد علیه مدعیان دروغین حقوق بشر است


امام جمعه سبزوار :روز قدس روز فریاد علیه مدعیان دروغین حقوق بشر است
سبزوار پیام - امام جمعه سبزوارگفت :روز قدس روز فریاد علیه مدعیان دروغین حقوق بشر و روز نشان دادن چهره واقعی استکباری اسرائیل و آمریکای جهانخوار است.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحیسن ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار افزود: دو پیام جهانی روز قدس در عرصه بین المللی، امید در جبهه مقاومت و یاس و ناامیدی در جبهه استکبار است.

وی اظهارکرد : در روز جهانی قدس مسلمانان با حفظ وحدت میان خود پوزه استکبار و آمریکا را به خاک می مالند.

وی در ادامه افزود : امروز حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر همه مسلمانان فرض و واجب بوده و لعن و مرگ بر استکبار از صدها سیلی بدتر است.

امام جمعه سبزوار در بخشی از سخنانش با انتقاد از سازمان ملل و هم پیمان های آنها، گفت:تفرقه افکنی بین مسلمانان تنها راهکار دشمنان اسلام برای پیشبرد اهداف نا مشروع است.

وی با فرا رسیدن سالروز نخستین اقامه نماز جمعه تهران به امامت آیت الله طالقانی، گفت:نماز جمعه فضیلت و اهمیت زیادی دارد و نماز جمعه راهی به سوی تکامل و یکی از ثمرات انقلاب اسلامی است .

امام جمعه سبزوار، افزود : نماز جمعه دو رکن اساسی یاد و امر به تقوا ،پارسایی و وحدت بین مسلمانان دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی همچنین از استاندار خراسان رضوی خواست به اندازه توان ،اولویت ها و نیازهای شهرستان سبزوار را در نظر بگیرد.

وی همچنین خواستار توجه بیشتر استاندار به شوراهای فرهنگ عمومی ،امر به معروف و نهی از منکر شد و گفت: باید اعضای این شوراها افراد شایسته ای باشند./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.