اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 4 مرداد 1393 / کد مطلب: 9084 / نظرات: 0


امام جمعه داورزن :روز قدس ،روز اسلام و قرآن است



سبزوارپیام - امام جمعه شهرستان داورزن گفت : روز قدس ،روز اسلام و قرآن است و روزی است که باید به حمایت از مردم مظلوم فلسطین برخاست.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین محمود مداحی در خطبه های نماز جمعه این هفته داورزن ، افزود: مسلمین باید در این روز همبستگی خود را در حمایت مردم فلسطین به نمایش بگذارند.

وی در پاسخ به نسل جدید و آینده درحمایت از فلسطین اظهار کرد: جهان شمولی بودن اسلام و نبودن مرز در فرهنگ غنی اسلام است که پیروان دین اسلام و مکتب تشیع خود را در جغرافیای زندگی محدود و محصور نمی کنند و با سایر ادیان ومذاهب و…کره خاکی ، تعامل منطقی دارند.

وی افزود: بی تفاوتی درست نیست و همه قشرهای مسلمان با هر گویش و نژاد، نسبت به هم مسوول هستند.

وی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی مدافع حقوق فلسطینیان مظلوم است و ملت مسلمان فلسطین در جبهه پایداری اسلامی نیاز به یاری معنوی و حتی مادی دیگر مسلمانان دارد.

وی گفت :تکرار روز قدس دارای مبنای دینی است که عبارت از ایجاد فرهنگ مبارزه با ستم و خیانت و جنایت و شکستن روحیه پذیرش ستم و بوجود آوردن روحیه اتحاد یکپارچگی بین امت اسلامی برای تقویت اسلام و راه اهل بیت (ع) و انزجار همیشگی از مستکبران مستبد و شیاطین انسان نمای داخلی و خارجی است.

حجت الاسلام مداحی در پایان از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس قدر دانی کرد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.