اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 13 آبان 1390 / کد مطلب: 948 / نظرات: 0

شماري از مردم سبزوار:


يوم ا... 13 آبان فرصتي براي اعلام انزجار جهاني از مستكبران است


يوم ا 13 آبان فرصتي براي اعلام انزجار جهاني از مستكبران است  شماري از دانشجويان و دانش آموزان سبزوار يوم ا... 13 آبان را با توجه به شرايط فعلي منطقه و جهان فرصتي مغتنم براي اعلام انزجار جهاني از مستكبران و زورگويان دنيا دانستند.
  
 
اين شهروندان سبزواري در 'روز ملي مبارزه با استكبار جهاني' در گفت و گو با خبرنگار ايرنا بر حضور گسترده در راهپيمايي اين روز تاكيد كردند و افزودند : پس از اقامه نماز دشمن شكن جمعه در راهپيمايي يوم الله 13 آبان به عنوان يك وظيفه ملي و اسلامي شركت مي كنيم.

يكي از دانش آموزان سبزواري گفت: ما مردم سبزوار به عنوان مردمان دياري از سرزمين پهناور ايران همگام با ديگر هموطنان به منظور برائت از مستكبران تاريخ و گراميداشت ياد و آرمان هاي شهداي 13 آبان 57 در اين راهپيمايي اين روز شركت كرده و مشت خود را محكم تر از هميشه بر دهان مستكبران مي كوبيم .

' علي كيخسروي' با اشاره به سرنگوني ديكتاتورهاي منطقه يكي پس از ديگري گفت: روز 13 آبان روز عزت اسلام و ذلت مستكبران است و انشاء ا... شاهد سرنگوني همه مستكبران جهان با بيداري ملت ها باشيم.

اين دانش آموز با بيان اينكه ما دانش آموزان و دانشجويان قشر اصلي شركت كننده در راهپيمايي يوم الله 13 آبان هستيم، گفت: اكنون كه دشمنان جوانان و نوجوانان جامعه را هدف توطئه هاي خود قرار داده اند حضور گسترده در راهپيمايي اين روز ،خنثي كننده نقشه هاي شوم آنان خواهد بود.

يكي از دانشجويان سبزواري هم روز 13 آبان را روزي تاريخي و شركت در راهپيمايي اين روز را يك وظيفه دانست و گفت: به ويژه امروز كه ملت هاي منطقه يكي پس از ديگري موج بيداري را تجربه كرده ، از جور حاكمان مستبد خود آزاد مي شوند و اين بيداري حتي به كشورهاي غربي هم سرايت كرده بايد حضور پرنگ تري در صحنه داشته باشيم.

'مريم حسيني' افزود: ملت ايران 32 سال قبل بيداري اسلامي را تجربه كرده و امروز چشم كشورهاي اسلامي و همه ملت هاي آزاديخواه به حضور ملت ايران در صحنه هاي مختلف در حمايت از انقلابشان است كه در نتيجه اين بيداري به ثمر نشست.

وي همچنين روز تسخير لانه جاسوسي به دست دانشجويان پيرو خط امام در 13 آبان 58 را ياد آور شد و گفت: ما در استبداد و استكبار ستيزي پيشگام بوديم و بايد موج استكبار ستيزي را در دنيا هم فراگير كنيم.

وي افزود: حضور هر ساله مردم و به ويژه دانش آموزان و دانشجويان در راهپيمايي اين روز انتقال دهنده ارزش هاي انقلاب به نسل هاي بعد هم هست.

يكي از شهروندان سبزواري گفت: يوم ا... 13 آبان براي ما ملت ايران يادآور رشادت هاي دانش آموزان و دانشجويان و فرزندان اين سرزمين در مقابله با مستكبران جهاني و ظلم ستم شاهي است و هر سال با حضور در راهپيمايي اين روز افتخار آفريني هاي آنها را ار ج مي نهيم.

' علي برزويي ' افزود: ما نسبت به اين عزيزان ، بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي و شهداي انقلاب ، ديني داريم كه حضور در راهپيمايي 13 ابان فرصت مغتنمي براي اداي اين دين است.

يكي از فرهنگيان سبزواري هم با يادآور شدن تبعيد امام (ره) ، كشتار دانش آموزان و تسخير لانه جاسوسي آمريكا به دست دانشجويان در 13 آبان ماه سال هاي 43 ، 57 و 58 گفت: اين روز در تقويم ما به نام 'روز ملي مبارزه با استكبار جهاني' ثبت شده و با توجه به شرايط فعلي منطقه و جهان ، بهترين فرصت براي اعلام انزجارمان از مستكبران جهاني است.

' علي اكبري' گفت: دشمنان نظام و انقلاب پس از گذشت حدود 32 سال از عمر انقلاب همچنان براي انقلاب اسلامي ايران توطئه چيني مي كنندكه خوشبختانه با فراگير شدن موج بيداري اسلامي در منطقه با الهام از انقلاب ايران بيش از پيش در اهداف شوم خود ناكام مي مانند.

وي با تاكيد بر اينكه همچون سال هاي گذشته در راهپيمايي يوم ا... 13 آبان شركت مي كنيم افزود: اين حضور ما خاري در چشم دشمنان و خوار كننده مستكبران جهاني همچون 13 آبان 58 است كه لانه جاسوسي آنها به دست دانشجويان اين سرزمين تسخير شد.


 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.