اخبار سبزوار پيام : مذهبی





اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 27 آبان 1393 / کد مطلب: 9688 / نظرات: 0


کمبود بودجه مانعی برای گسترش نماز نیست


همزمان با هفته ی کتاب و کتاب خوانی جلسه ی کارگروه نماز، قرآن و عترت بخش رودآب در محل دفتر امام جمعه ی این بخش برگزار شد.
بخشدار روداب در این جلسه گفت: کمبود بودجه مانعی برای گسترش نماز نیست.
شم آبادی در جمع اعضای کارگروه نماز، قرآن و عترت با بیان این مطلب گفت: ما مشکلات زیادی در خصوص سرانه ی مدارس و اختصاص بودجه داریم اما این موضوع نمی تواند ما را در راه گسترش فرهنگ نماز و قرآن در مدارس دلسرد نماید.
وی خاطر نشان کرد: ما با همه ی توان آماده ی خدمت در خصوص اقامه ی نماز و برگزاری مسابقات قرآن هستیم.
کارشناس مسؤول نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش سبزوار در این جلسه گفت: این جلسه با محوریت دو موضوع مسابقات قرآن و گسترش فرهنگ نماز در مدارس بخش برگزارگردیده است.
حسين رجبی ادامه داد: این جلسه به دعوت امام جمعه ی محترم روداب، بخشدار و کارشناسی نماز، قرآن و عترت و با حضور بیش از 8مدیر مجتمع روستایی، مدیران مدارس، شهردار و شورای شهر روداب در جهت رفع کمبودها و مشکلات موجود برای برگزاری هرچه با شکوه تر نماز جماعت در مدارس برگزار شد.
امام جمعه ی بخش روداب نیز در اهمیت اقامه ی نماز سخنانی را بیان کرد و گفت: همه ی ما وظیفه داریم تا به عنوان یک تکلیف الهی برپاکننده ی نماز در مدارس باشیم.
حجت الاسلام کیانی مقدم ضمن اعلام آمادگي براي حضور در برپايي نماز جماعت مدارس، تصریح کرد: تعداد 4روحانی مستقر در شهر روداب اقامه ی نماز مدارس را برعهده دارند.
شايان ذكر است در پایان جلسه؛ کارشناس مسئول نماز، قرآن و عترت قول مساعد داد تا موکت کلیه ی نمازخانه های مدارس بخش را تأمین نموده و مسابقات قرآن را نیز به صورت مجزا در سطح بخش برگزار نمایند و با همکاری بخشداری محترم هدایای نفیسی به دانش آموزان برتر اهداء گردد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.