اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..





اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 13 آذر 1393 / کد مطلب: 9725 / نظرات: 0


درس پژوهی در هفته ي پژوهش اجرا می شود


معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی مديريت آموزش و پرورش سبزوار از اجرای درس پژوهی در هفته ي پژوهش خبر داد.
مهندس حسن مهری در گفتگویی با بیان این مطلب افزود: هدف از اجرای این طرح توجه به مباحث درسی و نقد و بررسی مطالب ارائه شده در کتب خواهد بود.
وی هفته ي پژوهش را از 22 آذر تا 29 آذر ماه بیان کرد و ادامه داد: برگزاری مسابقه ي پیامکی و همچنین برگزاری مسابقه ي مقاله نویسی درحوزه های مختلف اداری از جمله ي دیگر برنامه ای این هفته خواهد بود.
این مسؤول اجرای پژوهش به روز و آنلاین در مدارس برای دانش آموزان را یاد آور شد و گفت: با مشخص کردن یک روز کاری در مدارسی که دارای اینترنت باشند این برنامه اجرا خواهد شد.
وی برگزاری همایش تجلیل از همکاران پژوهنده ومؤلف و صاحب اثر را یاد آور شد و ادامه داد: در این همایش نظرات و ایده های جدید آن ها نیز در مورد پژوهش و تحقیق دریافت خواهد شد.
حسن مهری تقدیر از همکارانی که فعالیت اقدام پژوهی انجام داه اند را یاد آور شد و ادامه داد: برگزاری جلسه ي سخنرانی و دعوت از سخنرانان مطرح از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.
وی با اشاره به ارسال برخی موضوعات برنامه پژوهشی پیشنهادی به مدارس تصریح کرد: مدارس با همکاری دانش آموزان و معلمان نسبت به برگزاری مراسم در این هفته در قالب سخنرانی یا مسابقه ي علمی نیز اقدام خواهند کرد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.