حرف مردم در سبزوار پيام





حرف مردم / تاریخ: 25 مرداد 1391 / کد مطلب: 3367 / نظرات: 3

حرف مردم:


درخواست جمعی از کارمندان بازنشسته منابع طبیعی از فرماندار ،شهردار ، شورای شهر و مسئولان سبزوار


با عرض سلام و خسته نباشید و قبولی طاعات و عبادات به شما فعالان محترم و فرهیخته روزنامه اینترنتی سبزوار پیام که با انعکاس مشکلات شهروندان عزیز سبزواری قدم مبارکی را در کاهش آلام مردم بر می دارید، به نمایندگی از کارمندان اداره منابع طبیعی سبزوار و جهت رفع مشکلات ساکنین محترم شهرک جهاد که شکوائیه ای با کد خبر 2839 در تاریخ هفتم مرداد برایتان ارسال کرده بودند مبنی بر اینکه اراضی اطراف آنها به محل تخلیه زباله و نخاله های ساختمانی و عبور حیوانات تبدیل شده است . ما نیز از مسئولین معزز جناب آقای فرماندار، جنای آقای شهردار و شورای محترم شهرستان بزرگ سبزوار استدعا داریم برای اراضی تحویل شده به ما در 18 سال قبل که دارای سند رسمی و تفکیک شده و حتی اطراف اراضی ما خاکبرداری و مشخص می باشد اجازه ساخت و ساز را صادر فرمایند تا با آباد شدن این منطقه هم مشکلات ساکنین محترم شهرک جهاد مرتفع گردیده و ما نیز از مشکل اجاره نشینی رهایی یابیم. با سپاس و تقدیر از حسن توجهتان در این ماه مبارک رمضان .





نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


گوش به زنگ
ای بابا تا حالا این بندگان خدا (بازنشستگان منابع طبیعی ) چند بار مشکلشون رو برای بیشتر نشریه های ایتنرنتی فرستادند ولی حتی یک مسئول بی مسئولیت از نظر وجدان کاری هم بهشون جوابی نداده .آب در هاون کوفتن است پدر جان برو مستاجریت رو بکن که کسی به فکرت نیست.
سربداران
ای آقا از ما درج درخواست و از مسئولین حتی دریغ از یک جواب تو این شهر کی مردم را آدم حساب میکنه که بخواهد به درخواستشان جواب هم بدهد