گزارش سبزوار پيام





گزارش / تاریخ: 18 مهر 1391 / کد مطلب: 3912 / نظرات: 0


گزارشی از شب شعر کشوری چاووش قافله شعر


گزارشی از شب شعر کشوری چاووش قافله شعر برومندی /شب شعر کشوری چاووش قافله شعر به عنوان یکی از برنامه های چهارگانه نکوداشت ملی استادحمید سبزواری دوشنبه شب در میان استقبال گسترده مردم سبزوار و دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد.
به گزارش سبزوار پیام  ، در این برنامه بیش از 20 شاعر برجسته کشور و شهرستان سبزوار در گروه های چهارنفره به شعرخوانی پرداختند.
محمد کاظم کاظمی ، پرویز بیگی حبیب آبادی ، دکتر قادر دلاورنژاد ، دکتر محمود اکرامی ، علی محمد مودب ، حسین شنوایی ، معصومه عباسی ، زهرا رضوی مقدم و ... از جمله این شاعران بودند.
دو شاعر محلی سرای شهرستان نیز دراین محفل اشعار خود را با لهجه زیبای سبزواری قرائت کردندکه مورد استقبال گسترده حضار قرار گرفت.
همچنین دوبیتی مناسبتی یکی از همین شاعران که در محکومیت اهانت های اخیر به ساحت مقدس پیامبر اسلام سروده شده بود ، از سوی حضار به صورتی گرم و ادامه دار تشویق شد.
گفتنی است در لابه لای این شب شعر استاد محمد گلریز خواننده سرشناس تعدادی از معروف ترین سروده های انقلابی روی صحنه رفت و تعدادی از ترانه های ارزشمند خود را اجرا کرد وحال و هوای ویژه ای به سالن برگزاری مراسم داد.
آخرین شاعری که دراین مراسم به شعرخوانی پرداخت استاد حمید سبزواری بود که پس از شعرخوانی از زحمات دست اندرکاران این مراسم سپاس گزاری کرد.
در پایان از تمامی شاعرانی که شعرهای خود را خوانده بودند با اهدای تقدیرنامه وجوایزی تقدیر شد.
گفتنی است مجری این مراسم دکتر حسن دلبری ، شاعر توانمند سبزواری و مدرس دانشگاه در رشته زبان و ادبیات فارسی بود.





نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.