اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 1 تير 1395 / کد مطلب: 10972 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار :


تمامی دستگاههای دولتی موظف به رفع مشکل صنعت هستند


تمامی دستگاههای دولتی موظف به رفع مشکل صنعت هستند
معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به عزم دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: تمامی دستگاههای دولتی شهرستان موظف به رفع مشکلات بخش صنعت و تولید هستند.
 به گزارش خبرنگار سبزوارپیام ،احمد برادران در جلسه بررسی مشکلات واحدهای صنعتی قطعه ساز در جمع مسئولان واحدهای صنعتی سبزواز افزود : دولت با حمایت از صنعت گران و تولید کنندگان داخلی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی به سمت اقتصاد مقاومتی حرکت می کند.
 وی با بیان اینکه افزایش تولید داخلی از ارکان اقتصاد  مقاومتی است ،اظهار کرد : یکی از شاخص های اقتصاد مقاومتی افزایش کیفی راندمان و بالابردن بهره وری ورفع مشکل کسب و کار در واحدهای تولیدی وصنعتی کشور است.
وی گفت : بایست با تعامل مطلوب بين دستگاه هاي دولتی، بخش خصوصی  و بانک ها موانع تولید  را در بخش های مرتبط رفع نماییم.
وی با بیان اینکه امروز شرایط بازار کاملا اختصاصی است ، افزود : واحدهای صنعتی برای حفظ سرمایه ملی بایست با  ارتقا و افزایش کیفیت با کالای خارجی مقابله کنند .
 برادران اظهار کرد : یکی از سياست های  دولت در بخش صنعت حمایت از  واحدهای تولیدی با ظرفیت پایین است تا این واحدها بتوانند ظرفیت تولید را افزایش دهند.
وی همچنین گفت : بایست  فرهنگ استفاده از تولیدات  داخلی در کشور مورد توجه قرار گیرد و  مسئولان  زمینه ترویج و استفاده از کالای با کیفیت داخلی را در دستور کار قرار دهند.
 فرماندار سبزوار گفت : وصول نشدن مطالبات واحدهای صنعتی از شرکتها و کارخانه های مرتبط ،  مشکلات  دارایی و سازمان تامین اجتماعی برخی از مشکلات  صنعت قطعه سازی در این شهرستان است.
اتحادیه قطعه سازان، تراشکاران و صنوف وابسته آن در سبزوار 208 عضو دارای پروانه فعالیت را تحت پوشش دارد که برخی قطعات خودرو، ماشین آلات کشاورزی، آسانسور و یراق آلات را تولید می کنند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.