اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 10 شهريور 1395 / کد مطلب: 11229 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار:


دولت یازدهم رویکرد خوبی در اجرای اقتصادمقاومتی دارد


دولت یازدهم رویکرد خوبی در اجرای اقتصادمقاومتی دارد معاون استاندارو فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به اینکه  اقتصاد مقاومتی عامل رشد و توسعه کشور گفت: دولت یازدهم رویکرد خوبی در اجرای اقتصادمقاومتی دارد .
احمد برادران اظهار کرد : دولت با فراهم کردن زیرساخت ها و فعال نمودن بنگاههای اقتصادی در روستاها به دنبال پایداری جمعیت و اشتغالزایی در روستاها است.
وی افزود :شهرستان سبزوار با توجه به موقعیت خوب جغرافیایی، تجاری، دانشگاهی، منابع انسانی، طبیعی وگردشگری شرایط خوبی برای سرمایه گذاری در زمینه اقتصادمقاومتی دارد.
فرماندار سبزوار با اشاره به دوران پسا برجام گفت : در این دوران  مناسبات تجاری و سیاسی جمهوری اسلامی با کشورهای دنیا برقرار شد که رهاورد آن انتقال فناوری، دانش و رشد اقتصادی است.
وی افزود: امنیت جمهوری اسلامی مرهون نعمت ولایت وانسجام و وحدت مسئولان و مردم است.
برادران : با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه انقلاب اسلامی بویژه نسل جوان گفت : تربیت جوانان انقلابی و مومن بهترین راهکار مقابله با جنگ نرم دشمن است.
وی اظهار کرد : دشمن از طریق شبکه های مجازی فراوان سعی در انحراف ، یاس وفاصله انداختن جوانان و نوجوانان با آرمانهای انقلاب اسلامی دارد.
وی افزود : مسئولان باید با گفتمان انقلابی و حفظ روحیه انقلابی نسل جوان را از خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی مطلع کنند.
وی همچنین هدف دشمن از درگیری در کشورهای منطقه و تشکیل حکومتهای دست ساز به ظاهر اسلامی مقابله با انقلاب اسلامی دانست.
فرمانده سپاه سبزوارنیز گفت : امسال 10میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به متقاضیان شهرستانهای سبزوار و داورزن اختصاص یافت .
سرهنگ پاسدار امین الله  مظلوم افزود: طرح های اقتصاد مقاومتی درعرصه های ساخت استخر پرورش ماهی، پرورش بلدرچین، شتر مرغ، کشت گلخانه ای،تولید گیاهان دارویی و صنایع تبدیلی اجرا می شود.
وی هدف از اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی را اشتغال زایی، کارآفرینی ومحرومیت زدایی در مناطق محروم دانست و گفت : با تخصیص این اعتبارات و اجرای این طرح ها برای 100 نفر اشتغال ایجاد می شود.دلاوری هروی



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.