اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 19 شهريور 1395 / کد مطلب: 11257 / نظرات: 0


20 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در سبزوار پرداخت شد


20 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در سبزوار پرداخت شد  رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: 20 میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی در قالب 336 طرح اشتغالزایی طی یک سال اخیر به متقاضیان در این شهرستان پرداخت شده است.
عقیل مختاری در نشست کارگروه اشتغال سبزوار افزود: 93 درصد این اعتبار توسط متقاضیان از سوی بانکهای عامل جذب و برای 336 نفر اشتغال ایجاد شد.
وی اظهار کرد: هفت میلیارد ریال از این تسهیلات نیز به 12 طرح پشتیبان مشاغل خانگی پرداخت شد.

* ثبت نام 315 واحد در سامانه بهین یاب
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار نیز گفت: 315 واحد تولیدی و طرح صنعتی این شهرستان برای دریافت تسهیلات در سال 95 در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند.
علی امیدبخش افزود: 18 واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی سبزوار برای دریافت 154میلیارد ریال تسهیلات در مرحله عقد قرار داد با بانکهای عامل هستند.
وی اظهار کرد: این تسهیلات به واحدهای تولیدی نیمه فعال و طرحهای بالای 60 درصد پیشرفت با هدف تقویت بخش صنعتی، معدنی، کشاورزی و اجرای سیاستهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی پرداخت می شود.
معاون مالی و برنامه ریزی فرمانداری سبزوار نیز گفت: با هماهنگی انجام شده بانکهای این شهرستان در تخصیص تسهیلات به کارآفرینان و متقاضیان اشتغال خانگی همکاری خوبی دارند.
حسن پارسی پور افزود: اعتبار مصوب برای طرحهای تولیدی و اشتغالزایی در مراحل مختلف توسط دستگاههای اجرایی نظارت می شود تا تسهیلات پرداختی در بخشهای مربوطه هزینه شود.منبع ایرنا.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.