اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 16 دي 1398 / کد مطلب: 13659 / نظرات: 0

فرماندار داورزن


تدوین سند راهبردی توسعه داورزن را شتاب می‌بخشد


تدوین سند راهبردی توسعه داورزن را شتاب می‌بخشد  فرماندار داورزن گفت: این شهرستان ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی، جغرافیایی و اقتصادی فراوان دارد که توسعه همه جانبه آن نیازمند تدوین سند راهبردی است.

حسین اسدالهی افزود: با تدوین سند راهبردی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این شهرستان معرفی می‌شود و این سند به عنوان یک نقشه راه و به مثابه قطار توسعه منطقه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: تدوین سند راهبردی داورزن نیاز به هم‌اندیشی مدیران دستگاه‌های اجرایی، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان، شوراها، دهیاری‌ها و مجمع‌های مشورتی دارد.  
اسدالهی گفت: یکی از مشکلات داورزن مهاجرت سرمایه‌های مادی و  معنوی این خطه است که باید از این سرمایه‌ها برای توسعه پایدار و همه جانبه این شهرستان استفاده کرد.
فرماندار داورزن افزود: یکی از ظرفیت‌های این شهرستان جاذبه‌های تاریخی و گردشگری است که موقعیت جغرافیایی مناسب آن به عنوان میقات الرضا (ع) و دروازه ورودی خطه خراسان رضوی در رشد صنعت گردشگری این منطقه موثر است.
وی ادامه داد: همچنین داورزن در بخش کشاورزی بویژه  کشت گیاهان دارویی و توسعه محصولات گلخانه‌ای یک برند به شمار می‌رود که این موضوع باید در توسعه همه جانبه شهرستان مورد توجه قرار گبرد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.