اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 24 خرداد 1399 / کد مطلب: 14214 / نظرات: 0

نماینده سبزوار:


تعطیلی واحدهای صنعتی همخوانی با جهش تولید ندارد


تعطیلی واحدهای صنعتی همخوانی با جهش تولید ندارد
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: تعطیلی واحدهای صنعتی این شهرستان همخوانی با جهش تولید ندارد و باید از طریق قوانین، موانع و مشکلات سد راه واحدهای تولیدی برداشته شود.

علی اصغر عنابستانی  در بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان سبزوار افزود: باید از ظرفیت قوانین کشور به نفع تولید بهره برد تا دغدغه تولیدکنندگان برطرف شود.

وی ادامه داد: یکی از الزام های جهش تولید، جذب سرمایه گذاران است که در این مسیر باید با رفع موانع اداری صدور مجوزهای تولید اصلاح و روان شود.
نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: این منطقه با وجود ظرفیت و پتانسیل های فراوان نیازمند جهشی بزرگ در حوزه سرمایه‌گذاری است.

عنابستانی با اشاره به  فرصت های مختلف سرمایه‌گذاری در سبزوار افزود: با رفع موانع، فرش قرمز برای سرمایه گذاران در این منطقه پهن می شود تا جهشی در تولید و  توسعه منطقه فراهم شود.

وی تصریح کرد: روز گذشته در بازدید مسوولان قضایی و صنعتی خراسان رضوی از برخی واحدهای صنعتی سبزوار، مشکلات قضایی، مالیاتی، بانکی و تامین اجتماعی واحدها  بررسی و مقرر شد برای رفع آنها اقدام شود.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد دارای دو شهرک صنعتی است که ۷۰ واحد صنعتی در آنها فعالیت دارد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.