اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 26 خرداد 1402 / کد مطلب: 15004 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


صرفه‌جویی در مصرف آب باید جدی گرفته شود


صرفه‌جویی در مصرف آب باید جدی گرفته شود  امام جمعه سبزوار گفت: با توجه به تداوم پدیده خشکسالی و کاهش بارندگی‌ها در سال جاری، صرفه‌جویی در مصرف آب به ویژه در ماه‌های گرم سال باید بیش از هر زمانی دیگر جدی گرفته شده و مورد توجه مردم باشد.

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: هفته اول تیرماه به عنوان صرفه‌جویی در مصرف آب نامگذاری شده است تا با فرهنگ سازی و ترویج مصرف بهینه، مشکلاتی در مسیر تامین آب ایجاد نشود.

وی با اشاره به نقش بازاریان در ایجاد آرامش در بازار تصریح کرد: اصناف و بازاریان متدین همواره یار و یاور امام (ره) و رهبری بوده و با ایستادگی در پای ارزشهای انقلاب، در برابر دشمن سینه سپر کرده اند.

امام جمعه سبزوار همچنین با گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی افزود: توسعه کشاورزی و حمایت از زحمت‌کشان عرصه تولید، باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین مقیسه افزود: امروز امنیت غذایی یکی از مولفه های قدرت است و در کنار اقتدار نظامی، اقتدار غذایی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که انتظار می رود دولت به مطالبات کشاورزان همچون اعطای تسهیلات، تامین کود و سموم، خرید تضمینی محصولات و پرداخت به موقع مطالبات و بیمه محصولات آنان توجه ویژه تری نماید.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن روز تبلیغ و اطلاع رسانی، تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در تبیین دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی و بصیرت افزایی در جامعه نقش موثری دارد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.