اخبار سبزوار پيام : خدماتي





اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 5 مرداد 1402 / کد مطلب: 15046 / نظرات: 0


وزیر کشور حکم شهردار سبزوار را امضا کرد


وزیر کشور حکم شهردار سبزوار را امضا کرد  "میثم حسین‌آبادی" با امضای وزیر کشور، رسما به عنوان شهردار سبزوار منصوب شد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی شهرداری در روز چهارشنبه، احمد وحیدی با استناد به رای اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار، حکم حسین آبادی را به عنوان شهردار سبزوار تایید کرده و به انتصاب وی رسمیت بخشید.

ششم اردیبهشت ماه امسال اعضای شورای شهر سبزوار به اتفاق آرا، میثم حسین‌آبادی را به‌عنوان شهردار جدید این شهر برگزیده بودند.

میثم حسین آبادی متولد ۱۳۶۵، دانش آموخته مهندسی معماری و کارشناسی ارشد شهرسازی گرایش برنامه ریزی شهری است که پیش تر به عنوان شهردار شهر "صالح آباد" و نیز "داورزن" خراسان رضوی خدمت کرده است.

وزیر کشور حکم شهردار سبزوار را امضا کرد

حسین آبادی همچنین عضویت در کارگروه حقوقی دفتر امور شهری و شوراهای استان خراسان رضوی، عضویت پارلمان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و ریاست حوزه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری جزیره قشم را در کارنامه خود دارد.

موسی رجب‌زاده شهردار پیشین سبزوار پس از حدود ۱۵ ماه تصدی شهرداری، اردیبهشت امسال استعفای خود را به شورای شهر تقدیم کرد که با موافقت اکثریت اعضا پذیرفته شد.

شهر سه هزار و ۷۵۴ هکتاری سبزوار واقع در غرب خراسان رضوی ۲۴۷ هزار نفر جمعیت دارد.

سبزوار از جمله شهرهای میانی است که با پدیده حاشیه‌نشینی مواجه است و ۸۰۰ هکتار از وسعت آن، سکونتگاه غیررسمی یا حاشیه شهر محسوب می‌شود و رتبه دوم حاشیه‌نشینی را پس از مشهد در استان خراسان رضوی دارد.

۳۰ هزار نفر از جمعیت سبزوار در سکونتگاههای غیررسمی، که دور تا دور آن را فراگرفته، سکونت دارند و محدوده شرق "کال عیدگاه"، بزرگترین کانون اسکان غیررسمی در شهر سبزوار هم از نظر جمعیت و هم از نظر وسعت محسوب می‌شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.