اخبار سبزوار پيام : خدماتي





اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 16 مرداد 1402 / کد مطلب: 15053 / نظرات: 0

فرماندار شِشتَمَد:


مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه مسیر ششتمد - بردسکن باید برطرف شود


مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه مسیر ششتمد - بردسکن باید برطرف شود  فرماندار شهرستان ششتمد گفت: مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در برخی نقاط جاده ششتمد - بردسکن در غرب استان خراسان رضوی به مانعی در مسیر امدادرسانی به‌موقع در حوادث ترافیکی تبدیل شده است، که ضروری است برطرف شود.

حسین ایثارگر  اظهار داشت: عدم آنتن دهی تلفن همراه در جاده ششتمد – بردسکن به ویژه در حد فاصل روستای "شهرسوخته" تا "البلاغ" شهرستان ششتمد، اطلاع‌رسانی به هنگام در زمان وقوع حوادث جاده ای و متعاقب آن پوشش مناسب در حوزه عملیات های امداد و نجات را دچار مشکل کرده است.

وی افزود: در مواردی تاخیر اطلاع رسانی حوادث به سبب ضعف ارتباطی منجر به جان باختن مصدومان حوادث ترافیکی در این جاده می شود که با توجه به رخدادهای پرشمار ترافیکی در جاده ششتمد – بردسکن مشکل آنتن دهی باید برطرف شود.

فرماندار ششتمد گفت: ضرورت دارد اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی نسبت به توسعه زیرساخت های ارتباطی و نصب سایت های بی تی اس تلفن همراه در نقاط کور این مسیر ارتباطی اقدام کند.

جاده سبزوار - بردسکن در مسیر آمد و شد خودروها بین استانهای جنوبی به شمال کشور، جاده‌ای مهم با کارکرد ملی و حتی بین‌المللی است ولی عرض کم، آسفالت نامناسب و یک بانده بودن آن با وجود رفت و آمد پرحجم اتوبوس‌های مسافربری و خودروهای سنگین ترانزیتی این مسیر را پرحادثه کرده است.

شهرستان ششتمد در ۲۵۰ کیلومتری مشهد و حد فاصل شهرستان های سبزوار و بردسکن قرار دارد.

ششتمد با وسعت سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع، با ۲۴ هزار نفر جمعیت، دارای ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.