اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 فروردين 1403 / کد مطلب: 15318 / نظرات: 0


بیش از چهار هزار وعده غذا بین نیازمندان جغتای خراسان توزیع شد


بیش از چهار هزار وعده غذا بین نیازمندان جغتای خراسان توزیع شد رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) جغتای گفت: چهار هزار و ۷۳۰ وعده غذای گرم در نیمه نخست ماه مبارک رمضان، بین نیازمندان این شهرستان غربی خراسان رضوی توزیع شد.

 رضا مسکنی به خبرنگاران اظهار کرد: این وعده های غذایی توسط آشپزخانه های مهدوی و با کمک مراکز نیکوکاری، پخته و بین محرومان و نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود: برنامه های افطاری ماه رمضان برای نیازمندان جغتایی، به سه شیوه بسته بندی غذای گرم و توزیع در منزل نیازمندان، انداختن سفره در مساجد و حسینیه‌ها و توزیع سبد کالایی بوده است.

مسکنی گفت: از ابتدای ماه رمضان ۱۰۲ بسته سبد کالا به ارزش یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال، چهار هزار و ۷۳۰ وعده غذای گرم به ارزش چهار میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال و هشت هزار و ۹۵۰ وعده افطاری ساده به ارزش چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان جغتای توزیع شده است.

وی افزد: روزه داران جغتایی در صورت تمایل به دستگیری از همنوعان نیازمند، هدایای مومنانه خود را به پایگاه های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهدا کنند تا در لیالی قدر و روزهای باقیمانده از ماه رمضان، بین نیازمندان توزیع شود.

شهرستان ۵۰ هزار نفری جغتای در ۳۲۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.