اخبار سبزوار پيام : خدماتي





اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 17 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2372 / نظرات: 2

شهردار ششتمد اعلام کرد:


ادارات دولتی عمده ترین بدهکاران به شهرداری ششتمد هستند


ادارات دولتی عمده ترین بدهکاران به شهرداری ششتمد هستند شهردار ششتمد گفت :عمده ترین بدهکاران به شهرداری ششتمد ادارات دولتی هستند .

شهردار ششتمد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: حداقل انتظار مردم از شهرداریها ارائه خدمات شهری است و حداقل انتظار شهرداری هم از مردم پرداخت عوارض و یا حق شهرنشینی است.
محمدرضا قلعه نوی افزود: همانطور که مردم بهای آب و برق مصرفی خود را می پردازند بایستی عوارض شهری را هم پرداخت نمایند.
وی ادامه داد: اگر چنانچه در پرداخت قبوض آب ، برق و تلفن مردم تعلل نمایند با قطعی سرویس مواجه خواهند شد ولی خدمات شهری بایستی تحت هر شرایطی ادامه داشته باشد.
شهردار ششتمد ادامه داد: کسبه ای که در شهر فعال هستند بی شک هزینه های بیشتری بایستی بپردازند چرا که در املاک تجاری فعالیت می کنند و این املاک در هنگام بازگشائی و یا تخریب هزینه بیشتری را برای شهرداریها متحمل می سازند.
قلعه نوی افزود: یکی دیگر از دلایل پرداخت هزینه صنوف این است که برای شهر هزینه زا هستند بطور مثال میوه فروشان در سطح شهر پسماند زیادی تولید می کنند و و هزینه ای را که در سال پرداخت می نمایند هزینه سه روز جمع آوری پسماند می باشد.
شهردار ششتمد اظهار داشت: فقط شهروندان به شهرداری از بابت انجام خدمات بدهکار نیستند و مراکز دولتی و سازمانها نیز به شهرداری بدهکارند و به روایتی عمده ترین بدهکاران شهرداری مراکز و سازمانهای دولتی هستند که برای شهر هزینه تولید می کنند و باید هزینه خود را بپردازند
وی افزود: یکی از دغدغه های شهرداریها ایجاد درآمدهای پایدار است که این مهم همواره یکی از چالش های مدیریت شهری در کشورهای مختلف است و یا بعبارتی می توان گفت درآمد پایدار سبب برنامه ریزی بلندمدت و زمینه ساز افزایش کیفیت زندگی می شود و توسعه اجتماعی را به دنبال دارد





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.