اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 2 خرداد 1391 / کد مطلب: 2530 / نظرات: 0


ظرفیت آب و فاضلاب خراسان رضوی زمینه مساعدی برای تحقق شعارسال 91 است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: ظرفیت آبفای خراسان رضوی زمینه مساعدی برای تحقق شعار حمایت از تولید ملی ،کار و سرمایه ایرانی دراختیار دارد.
به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب خراسان رضوی مهندس محمد طاهری روز یکشنبه در بازدید پروژه های آب و فاضلاب شهری سبزوار افزود: بررسیها نشان می دهد ظرفیت های بالایی درپروژه های آب و فاضلاب شهری استان وجود دارد که می تواند شعارسال 91 را محقق کند.
وی اظهارداشت: این استان از توانائی های شایسته ای برخوردار است و در صورت همت مسوولان و مردم شعار حمایت از تولید ملی، كار و سرمایه ایرانی می تواند در این استان بیشتر از استان های دیگر دربخش آب و فاضلاب عملی شده و تحقق یابد.

وی بیان کرد:در صورت افزایش كیفیت تولید در كارخانجات و شهرك های صنعتی استان و حمایت از صنایع ارزشمندی چون لوله ، اتصالات و دیگر تولیدات مرتبط با موضوع آب و فاضلاب علاوه بر كمك به رشد اقتصاد كشور خواهد توانست گوی سبقت را از دیگراستان ها برباید.
طاهری ادامه داد: خراسان رضوی  می تواند در جذب سرمایه گذاران داخلی گام های موثری بردارد به شرطی كه سرمایه گذاران  از حمایت مسوولان برخوردار شوند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: کلیه تجهیزات و کالاهای مصرفی درتامین زیرساخت های آب و فاضلاب درشهرهای این استان ازتولیدات داخلی و ملی است .
وی افزود: لوله ها، اتصالات ، کنتورهای آب، تجهیزات مربوط به خطوط انتقال و شبکه توزیع آب همه و همه ازتولیدات داخلی مطابق با استاندارد ها بهره گرفته شده است.
وی اظهارداشت:به منظورحمایت ازتولید ملی تجهیزات مربوط به آب وفاضلاب ازواحدهای تولیدی داخل استان ودرصورت لزوم ازخارج استان تامین می شود.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.