اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 5 خرداد 1391 / کد مطلب: 2572 / نظرات: 0


رییس اداره بازرگانی بر احداث سامانه تولید اسانس زیره در سبزوار تاكيد كرد


رییس اداره بازرگانی شهرستان سبزوار بر ضرورت احداث سایت دائمی نمایشگاه، سرمایه‎گذاری در جهت فرآوری داروهای گیاهی و احداث سامانه تولید اسانس زیره در شهرستان تاکید کرد و گفت: امیدواریم سرمایه گذاری در این بخش‎ها با توجه به فراهم بودن زمینه لازم انجام شود.
 غلامحسین مزینانی در جمع کارآفرینان، صاحبان بنگاههای زودبازده ، صنعتگران ، تجار و نمایندگان صنوف سبزوار در هتل کاملیای شهرستان ، عمده محصولات صادراتی شهرستان را زیره سبز ، تخمه هندوانه و فلفل قرمز دانست و به نقش شهرستان در تولید گندم ، جو ، گوشت سفید و قرمز در سطح استان اشاره کرد.
وی به عنوان نماینده تجار ، جامعه اصناف و بازرگانان این شهرستان گفت : وجود 4000 بافنده ماهر که از مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره مندند، از مزایای این شهرستان است .
وی با بیان اینکه این بافندگان در کارگاه‎های متمرکز و غیرمتمرکز فرش دستباف فعالیت دارند، بیان کرد : آمادگی پذیرش سفارش برای تولید فرش با ابعاد بالاتر را در شهرستان داریم .
وی به وجود 8000 واحد صنفی فعال در بخش تولید، توزیع، خدمات و خدمات فنی و 40 اتحادیه صنفی در شهرستان اشاره کرد.
وی ایجاد منطقه ویژه اقتصادی، وجود مراکز علمی و مطرح بودن سبزوار به عنوان قطب فرهنگی را از ظرفیت‎های این شهرستان معرفی کرد .
این نماینده تجار، بازرگانان و جامعه اصناف سبزوار تصریح کرد : سبزوار با پیشینه تجاری، بازرگانی و ... در تولید محصولات صادراتی نقش فعالی داشته است. ايسنا





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.