اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 7 مرداد 1391 / کد مطلب: 3176 / نظرات: 0


توزیع سبد کالایی کارکنان دولت از فردا در سراسر کشور


 سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت از آغاز توزیع سبد کالایی کارکنان دولت در ماه مبارک رمضان از فردا یکشنبه هشتم مرداد ماه در سراسر کشور خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا، حسن رادمرد گفت: اعتبار 300 میلیارد تومانی سبد کالایی کارکنان دولت توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری تامین شده است.

وی افزود: بر همین اساس برای هر کارمند 150 هزار تومان سبد کالا در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در مرحله اول 20 کیلوگرم برنج ایرانی و هندی، پنج کیلوگرم روغن نباتی و پنج کیلوگرم شکر توزیع می شود.

رامرد با بیان این که، سبد کالایی کارکنان دولت 2 میلیون نفر را تحت پوشش قرار می دهد، افزود: گوشت و مرغ و سایر اقلام پیش بینی شده نیز طی روزهای بعد توزیع می شود.

همچنین مدیر عامل اتحادیه سراسری تعاونی های مصرف کارکنان دولت پنج شنبه هفته گذشته به ایرنا گفته بود، با مساعدت وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدامات لازم در جهت تکمیل این سبد کالایی در حال انجام است و اسکاد (اتحادیه سراسری تعاونی های مصرف کارکنان دولت) نیز به عنوان مباشر این وزارتخانه وظیفه توزیع آن را به عهده دارد.

'بهمن عبداللهی' افزود: شرکت های تعاونی مصرف در استان ها نیز برای دریافت سهمیه نماینده خود را به اتحادیه های استانی اسکاد معرفی کنند.

یادآور می شود؛ در زمان حاضر اتحادیه سراسری تعاونی های مصرف کارکنان دولت (اسکاد) یک میلیون و 200 هزار نفر و فرهنگیان 800 هزار عضو دارند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.