اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 13 شهريور 1391 / کد مطلب: 3561 / نظرات: 2

شهردار ششتمد:


بودجه شهرداری ششتمد 100 درصد افزایش یافت


بودجه شهرداری ششتمد 100 درصد افزایش یافت شهردار ششتمد از اقزایش 100درصدی بودجه این شهرداری خبرداد.

محمد رضا قلعه نوی در گفت و گو با خبرنگار سبزوار پیام  گفت: برای در نظر گرفت افقی روشن و کارآمد برای شهرداری و برای تکاپوی بیشتر کارکنان خدوم این اداره ، بودجه شهرداری ششتمد با افزایش صددرصدی مورد تصویب شورای اسلامی شهر و فرمانداری قرار گرفته است.
محمدرضا قلعه نوی افزود: بودجه سال 90 این شهرداری با مبلغ 500میلیون تومان بسته شده بود که بودجه در سال 91 به مبلغ یک میلیارد تومان افزایش یافته است.
وی افزود: البته تا پایان مردادماه از بودجه یک میلیارد تومانی شهرداری ششتمد 42% تحقق یافته است که در مدت مشابه سال قبل 28% بودجه 500میلیارد تومانی محقق شده بود.
قلعه نوی اظهار داشت: امیداست با سرلوحه قراردادن فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) در خصوص اقتصاد مقاومتی که پایه و اساس و ریشه آن ، دانش بنیادی و بهره وری از دستاوردهای این دانش است ؛ بتوانیم در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که همانا خدمت خالصانه به مردم است گام برداریم.
شهردار ششتمد ادامه داد: البته در این مسیر و خط مشی ترسیم شده نیازمند همکاری همه جانبه مدیران شهرستان ، استان و مردم شریف شهر ششتمد می باشیم.
وی گفت: از محل اعتبارات تملک دارائیها سال گذشته مبلغ 120میلیون تومان به شهرداری ششتمد تخصیص یافته بود که شهرداری ششتمد توانست 100% بودجه تخصیص یافته از جانب خزانه استان را جذب و هزینه نماید.
قلعه نوی افزود: اعتبارات تملک دارائیها شهرداری ششتمد در پنج سال قبل 70میلیون تومان بوده و هر سال حدود مبلغ ده میلیون تومان به این مبلغ افزوده می شده که در سال 90 این مبلغ به 120میلیون تومان رسیده بود.
وی ادامه داد: با پیگیریهای مجدانه و حمایت مدیران بخش ششتمد اعتبارات تملک دارائیها شهرداری ششتمد در سال 91 نسبت به سال قبل 170میلیون تومان رشد دارد و مجموع اعتبارات به 290میلیون تومان در سالجاری افزایش یافته است که این افزایش چشمگیر آبادانی و عمرانی شهری را پیامد خود خواهد داشت.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


سارا | ايميل
با سلام
با صراحت میتونم بگم من به عنوان یک شهروند از وقتی اقای صالحی رفتن هیچ تغییری در شهر ندیدم و برای این افزایش بودجه متاسفم
ما اصلا از روند کاری شهرداری رضایت نداریم.