اخبار سبزوار پيام : خدماتي





اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 26 آذر 1391 / کد مطلب: 4678 / نظرات: 0


روزانه 100 هزار نفر ازشهروندان سبزواری توسط ناوگان تاكسیرانی جابجا می شوند


روزانه 100 هزار نفر ازشهروندان سبزواری توسط ناوگان تاكسیرانی جابجا می شوند    مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاكسیرانی شهرداری سبزوار گفت : روزانه بیش از 100 هزار نفر از شهروندان توسط ناوگان حمل و نقل این سازمان جابجا می شوند.
به گزارش سبزوارپیام ،امیر ناطقی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ناوگان حمل و نقل درون شهری تحت نظارت سازمان تاكسیرانی شهر سبزوار با یك هزار و 64 دستگاه خودرو تاكسی گردشی ،خطی ، بی سیم و ویژه و همچنین 90 شركت حمل و نقل درون شهری (تاكسی تلفنی) خدمات رسانی می كند.

وی با قدردانی از فعالیت های رانندگان تاكسی سبزوار در خدمات دهی به شهروندان و تبریك 26 آذر روز حمل و نقل و رانندگان به مجموعه زحمتكشان این عرصه، فعالیت های این سازمان را تشریح كرد.

وی افزود: پیگیری بیمه تاكسیرانان و رانندگان شركت های حمل و نقل درون شهری ، شناسایی ناوگان حمل و نقل بار شهری ، تلاش در نوسازی و توسعه ناوگان، مدیریت و بهره برداری از چهار جایگاه تك منظوره CNG و تسهیل در سوخت گیری ناوگان تاكسیرانی، شناسایی و ساماندهی خودروهای سرویس مدارس و راه اندازی تاكسی بی سیم از جمله فعالیت های گسترده این سازمان است.

مدیر عامل سازمان تاكسیرانی سبزوار نوسازی یكصد دستگاه تاكسی فرسوده را از برنامه های امسال این سازمان اعلام كرد و گفت : از سال 85 فرآیند نوسازی ناوگان آغاز شده و تاكنون 428 دستگاه نوسازی شدند.

ناطقی با اشاره به پیگیری بیمه تاكسیرانان و رانندگان شهر سبزوار، افزود : تاكنون یكهزار و 500 نفر از رانندگان تاكسی و شركت های حمل و نقل و ناوگان حل و نقل بار شهری بیمه شدند.

وی افزایش تعداد تاكسی در شبكه تاكسی بی سیم به منظور ارایه خدمات و بهره مندی شهروندان از آن را یكی از برنامه های آینده سازمان ذكر كرد و افزود : در حال حاضر تعداد تاكسی های بی سیم فعال در شهر سبزوار 45 دستگاه است. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.